»

tisdag 22 december 2009

Årets julklapp?

Gahhh!


Tomten är inte snäll mot mig i år!

Varför? Ingen aning egentligen, för jag tycker jag skött mig ganska hyfsat?!

Grejen är den att nu lagom till julledighet så har jag för första gången på 5 år fått PMS och det av icke nådigt format.

Det är som att kroppen sparat ihop all bitchighet och magsmärta och nu gett mig det 1000fallt för alla de månader och år jag sluppit undan..

Kan lova att jag inte är en ängel att vara i närheten av dessa dagar.


Så vad göra?

Joo tydligen så har hormonerna tagit slut i min lilla spralpillidutt så ny måste in.. Så tid bokad mitti julstöket men jag bävar..
Det var fan så smärtsamt förra gången.. :(

Men men..
Vad gör man inte för att kunna nuppa säkert? och slippa vara en uberbitch de kommande 5 åren?

Kram kram från en smärtpillerknapande H som inte har något vettigt att skriva om...

3 kommentarer:

R sa...

Men när man väl fått in den där rackaren, funkar det bra då? Det finns ju dom som säger att man måste ha fött barn för att en pillidutt ska vara ett bra preventinmedel. Upplys mig gärna. :)

Fröken H sa...

Kära R. En pillidutt funkar fint även utan att man ha fött barn. Ok att det är mindre smärtsamt om man en gång blivit 'utänjd' där nere, men men.. de sätter även in dem på oss barnlösa.

Är just hemkommen från 'bytet' och säger.. fyfan!
Smärtan i magen är grotesk och jag mår nästan illa..
Men jag får se det från den ljusa sidan.. No more mens på 5 år och inga PMS besvär..

Nu 'rast och vila' från bad, sex och annan penitration i 10 dagar så lagom till 12slaget på nyår så får jag leka igen :)

R sa...

tack för svaret :) God juL!