»

torsdag 17 december 2009

Frossa..

Ikväll ska frökens resårbyxor på för det vankas Julbord med jobbet med sedvanlig utgång efteråt planerad!

Ska bli spännande att möta 'boysen' igen.. Inte träffat dem nu på nära 4 månader och jag kan erkänna.. Har börjat sakna dem liiitet :)

Nya skor var inhandlade aftonen till ära.. Men tyvärr så har det ju råkat snöa en aning i byn hrrm.. så dessa kan jag nu glömma! Eller så får jag låtsas att klacken är en dobb och dundra ned dem i snön när jag går.. eller inte.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll med mycket mys och pys!
/ H

........................
Till WAMPisarna.. håller ni koll på bloggen i natt? Så inga 'otillbörliga' bilder bloggas från en viss persons fyllemobbe? ;) Tack!

3 kommentarer:

TinaW sa...

Vi skall vaka hela natten så bloggen inte får en massa bilder som kanske gör att den stängs ned. ;)

Resårbyxor är ett bra val när det vankas gratismat. Kanske en sån där hel spandexdräkt hade suttit bättre, så det går att svulla ut ordentligt utan att det märks? ;)

Requiem sa...

Haha fick upp lustiga tankar/bilder i hjärnan om att alla ens jobbarkompisar kommer till julbordet iförda spandexdräkter! ;)

TinaW sa...

Requiem: När du skrev så om spandexdräkter så kom bilden upp i min skalle, på de som medverkar i "Hål i väggen". Kanske de bjuds på julbord efteråt? ;)
//Tina W