»

tisdag 1 december 2009

Huvudet dumt får kroppen lida...By Mr Bundy

Här kommer ytterligare en 'sanning' från Mr Bundys galna liv..
Vad ska man säga? Typiskt karlar eller?
/ H



När jag väl började skriva detta inlägg insåg jag att den kommer spela alla kvinnors förutfattade meningar i händerna. Men skit samma, det är aldrig någon som anklagat mig för att vara en Einstein, here it goes…


Många av de mest korkade sakerna vi män hittar på måste ändå vara de när det ska imponeras på eller djävlas med brudar.
Jag och några vänner var vår vana trogen och hade mönstrat på ännu en finlandskryssning. Under en förfest i vår hytt med några yngre damer närvarande var kreativiteten på topp.
VARNING! Prova inte detta hemma!

Ni vet pulvret som finns kvar längst ner i en tub med Treo? Precis, det som kan förväxlas med kokain för en oinvigd. Vi krossade en tablett för att öka mängden och började finfördela det med ett kreditkort. Tjejerna satt med gapade munnar, imponerade trodde vi, korkade tyckte de om oss.

Vi erbjöd dem en varsin lina och log i mjugg, det här skulle bli kul. Men de tackade bestämt nej, wtf - dagens ungdom, vart ska det sluta. Så för att inte verka korkade drog vi i oss varsin lina. Vad vi inte kalkylerat med vad resultatet blir av brustabletter kombinerat med saliv och snor.

Det måste ha sett ut som antingen en överdos eller som om vi blivit smittade med rabies. Skrikandes med skummande näsor slogs vi om vattenkranen.
Jo du, det blir ju såååå mycket bättre att tillsätta vatten till bruset i näsan. Nu blev det ännu värre och tjejerna de rusade förskräckta därifrån. Jag har aldrig ens tittat åt en Treotub sedan dess.

Vad är det mest korkade Ni gjort för att imponera på det andra eller egna könet? Dela med Er!

3 kommentarer:

TinaW sa...

ÅHHH! Den där Mr Bundy! Nu fick jag roligt en bra stund. Jag hittat på något? OHH NOOO! ;)
//Tina

Anonym sa...

SHit va dumt!! :)

Anonym sa...

Haha!