»

lördag 5 december 2009

Mr Curly

Förra året strax före jul så skrevs det mycket i den 'gamla' bubblanbloggen om Mr Curly. Den GROVA och ådriga dongen som verkligen uppFYLLER det den är skapt att fylla :)

Nu när fröken och Bubblan erbjuder den till sina reggade medlemmar så tänkte jag att det skulle passa bra med en repris..

Två recensioner från R och Maja..

'Igår var första mötet med Curly! Det gick fint.
Vi var båda så på och efter en stunds rejält hångel smek och fingrande var det dags för att introducera Mr Curly. Sagt och gjort.Han fick rejält med glidmedel runt sig och sen siktade han in sig på min sambo. Hon accepterade honom och det dröjde inte länge förrän han for fram och tillbaka i hennes varma inre. Jag själv fingrade på hennes klitoris och hon kom så vi båda såg stjärnor!

Nu vad det dags för mig att få komma till, men ack vilket misstag!
Jag ser mig själv som normalt utrustad men nu var sambon van vid Mr curly så varken hon eller jag kände nått särskilt. Han hade töjt ut henne riktigt ordentligt! Det löste sig emellertid då min sambo fick tag i en mindre dildo för att fylla upp henne ordentligt.
Hon blev ordenligt påspänd igår och det var befriande för oss båda.
Men kontentan av detta är:
Lek inte med Mr Curly om du tänker använda nått mindre senare i leken. För den är grov!'






................

'Hej alla där ute!

Jag blev så upphetsad när jag läste om Mr Curly recensionen som R skrev. Jag var bara tvungen att gå ut och köpa en i närmaste "leksaksaffär". Jag gick till första jag kunde tänka på. Men dom hade tyvärr inte fått in några, men dom sa att "han på hörnet" hade nog fått in. Så jag gick till honom och visst! Där stod han. Den mytomspunna Mr Curly. Jag blev helt till mig, jag tänkte endast på att nu kommer jag få det så där skönt som alla andra.

Jag skyndade mig hem och tog inte ens av mig mina ytterkläder. Jag sprang in med honom, fortfarande i förpackningen, till mitt sovrum. Äntligen! Jag öppnade sakta förpackningen och mina långa, röda naglar gled över honom. Jag tog upp försiktigt upp honom. Nu var han min! Han var enorm! Det här kommer aldrig att gå tänkte jag. Inte ensam...
Jag ringde min KK och bad honom komma över. Det tog inte lång tid innan var framme. Han var nog minst lika upphetsad som jag. Vi började kyssas och mysa med varandra. Jag knäppte sakta upp hans jeans och han tog av mig min tröja. Han var redan hård kände jag. Vi lade oss i sängen och pillade på varandra. Han är en mästare på att ge mig orgasm utan att ens ha varit inne i mig. Han fingrade på min klitoris och det tog inte lång tid innan jag kom. Men jag kunde knappt koncentrera mig på min KK! Det enda jag tänkte på var Mr Curly som inte låg långt ifrån mig. Han frågade mig om jag var redo för Mr Curly. Jag sa nej. Jag ville ha min KK i mig först. Jag läste att R skrev att man inte ska leka med Curly om man tänkt sig ha något mindre i sig sen. Så jag tog tag om hans penis och förde den mot min mun. Han stönade helt kåtiskt när jag förde in hans penis i munnen. Jag började sakta och försiktigt suga fram och tillbaka, slicka åt sidan och tillbaka. Snabbare och snabbare medans jag hjälpa till med handen.

Nu var han jättehård och jättekåt och han kastade mig på sängen och särade på mina ben och började slicka. Han slickade så försiktigt men febrilt så jag kom, ännu en gång! Och jag hade inte ens haft varken min KK eller Mr Curly i mig. När han var klar så förde han sin hårda del mot min våta del och tryckte försiktigt in den. Jävlar vad skönt det var! Jag tänkte hela tiden på Mr Curly och jag längtade. Vi hade fantastiskt sex. Jag vet inte vad det var med oss. Men vi höll på som kaniner och länge också. När vi var klara så fråga min KK om det nu var dags för mötet med Mr Curly. Jag svarade att jag gärna ville andas ut lite, vila ut lite efter sexet. Vi gick och käkade middag. Efter några glas vin blev vi kåta och skyndade oss hem.

Väl hemma klädde vi snabbt av oss och slängde oss i sängen. Min KK tog fram Mr Curly och gned in honom med massor av glidmedel, för att vara på den säkra sidan. Vi låg och myste med varandra ett tag innan "mötet". Vi var mer kåta nu än vi var innan. Jag sa till min KK att nu var det dags. Han förde Mr Curly mot mitt våta underliv och Mr Curly bara gled in. Helt utan några bekymmer. Han förde Mr Curly fram och tillbaka medan han sög och fingrade på min klitoris. Det gick fortare och fortade och i den takten blev det skönare och skönare. Jag stönade häftigare och häftigare och jag såg på min KK att han också njöt av detta. Han började få stånd igen och jag tog tag om hans penis och drog handen fram och tillbaka, fortare och fortare och vi börja stöna och andas i samma takt. Det dröjde inte länge till innan vi båda kom. Vi kom tillsammans och detta var mitt bästa leksaksmöte någonsin! Min KK ville bara testa hur det kändes att ha sin penis i mitt inre efter Mr Curly och han kände ingenting och jag kände ingenting. Som sagt innan, använd Mr Curly sist ut i leken. Han töjjer ut dig, vare sig du vill eller inte.
Jag rekommenderar Mr Curly starkt. '

Tack för mig och tack för att jag fick dela med mig av mitt möte med Mr Curly.

/Maja

2 kommentarer:

Ellen-Karin sa...

Efter de där recensionerna vill jag ju också ha en curly!

Requiem sa...

Detta var verkligen favorit i repris. Två riktigt bra recensioner som det var kul att läsa igen! :)