»

onsdag 2 december 2009

Nexus Gyro - Recension by R

Nexus Gyro, p-punktsstav. Starkare, längre och kraftigare orgasmer.


Utseende - 8/10
Till skillnad från nexus glide som jag tidigare har skrivit en recension av så är gyro gjord av nått siliconmaterial och inte hårdplast. Det gör den mysigare och varmare att ta i. Vad som känns bra är att den inte innehåller några farliga ämnen. Men det är ingen förstagångsleksak om man vill prova att hitta sin p-punkt. Den är rejäl och man får jobba länge för att bli uppvärmd så att man kan ta emot denna bjässe. Den har ett rejält stopp så det finns inga som helst möjligheter att den ska försvinna in i kroppen.

Känslan i handen - 7/10
Tung, gedigen ,varm och inbjudande.

Diskret - 4/10
Nope, den här visar verkligen vad den är till för. Men det gör inget.

Känslan i kroppen - 9/10
När den väl är inne känner man sig väldigt uppfylld! Tyngden gör att den ger ett skönt tryck åt alla håll, även utåt utan att det är risk för att den glider ur. Nexus själva har gjort en beskrivning hur den ska användas och dom är väldigt tydliga med att använda mycket glidmedel och massera analen ordentligt så att man blir härligt avslappnad. Kanske prova med nått mindre i början, typ fingrar eller nån annan mindre butplugg. Dom menar att man ska förbereda sig med att massera minst 15 minuter innan man börjar med nexus gyro, och det kan jag hålla med om. När nexus väl är på plats, ska man bara slappna av och andas djupt i ca 15 minuter innan man börjar luta sig fram och tillbaka över nexus. Runka gärna eller låt nån rida dig under tiden, men när du känner att orgasmen är på väg slutar du med stimuleringen av kuken och låter nexus göra jobbet. Det ger en mycket stark och lång orgasm.

Slutkläm - 8/10
Grov men inte skräckinjagande. Det handlar bara om att vilja,slappna av, ha tålamod och vara försiktig så funkar denna som en bra orgasmförstärkare för oss män. Men jag tror den kan vara minst lika skön för er tjejer. Den kan nog hitta er g-punkt också om man använder den vaginalt.






Ps från Fröken..

Ni som är registrerade på Novellsidan har säkert sett de Julklappserbjudanden jag fixat åt er fram till den 6.e december?!..

Om ni känner er nyfikna och vill ha tex en sådan leksak som R skriver om så tveka inte att höra av er.. jag kan ordna det mesta..diskret..!
Puss
Fröken H

3 kommentarer:

Tina W sa...

Eftersom ingen annan gör det.
TACK /R för den fina recensionen och hade jag varit kille så hade jag rusat iväg o köpt en egen. Kanske jag skall följa ditt råd o göra det ändå. Tror i o för sig att det snart dyker upp en Gyro women eller något sånt och då skall jag stå i kö!

Anonym sa...

Hm, lite sugen är man ju :P

Sexleksaker sa...

Jag gillar anal sex!