»

torsdag 3 december 2009

Inspirerad..

De senaste månaderna har fröken låtit sitt skrivande ligga lågt. Jag har varken haft tid eller lust att författa.

Men idag så hände något..

Jag fick ett besök av en 'gammal' bubblanvän från södern.. Ni som varit med ett tag kanske minns PH? Mannen med synpunkter på det mesta och den enda kille som fått äran att praktisera hos WAMPisarna?

En kopp kaffe och lite löst snack senare så kände jag den gamla gnistan att skriva komma tillbaka..

Så nu sitter jag här i min ensamhet och författar. En ny del av Mats mamma får det bli..

Hoppas den faller några av er i smaken..

Tack PH för inspirationen!
Kram H

7 kommentarer:

Ellen-Karin sa...

Å så spännande! Det ser jag fram emot! (Jag fick förresten min vinst i brevlådan idag! Tack!)

Fröken H sa...

Bra att den hittade fram! Tänkte förvarna att den var på G men glömde.. fyy mig..

Mycket nöje :)

Svenne sa...

Jag gillar Mats mamma som du säkert vet?
Kraaam

Jesper sa...

Härligt att du är tillbaka i skrivartagen igen!! Kram.

Jenita sa...

Ja, det minns jag! Men det var ett tag sedan han praktiserade?

Kul att du kommit igång- ser som många andra fram emot dina alster!

Bijk sa...

Låter spännande, har inte varit här på länge, men är tillbaka nu

Requiem sa...

Härligt att din lust att skriva har kommit tillbaka. Du skriver jäkligt bra och jag ser fram emot det kommande alstret! :)