»

tisdag 2 mars 2010

Det finns hopp för de äldre...

Stod härom dagen och sorterade in en leverans med lite vibrerande godbitar och annat.. eller jaa min mamma gjorde det då jag låg däckad i soffan med noll ork. (men jag pekade så duktigt var allt skulle läggas :)

Mamsen sträcker ned en hand i en kartong och får upp en grov ådrig Curly
- Nejmen oj! Är det här en?.. Den är ju..grotesk! Ja de här får vi lägga på en egen hylla, jag kan skriva på gaveln 'Giganter' så du vet var de finns.

Jag nickade och höll med..

Ned med handen igen och denna gång får hon upp en Aqua veee ( analplugg stl XL)
- Oj så stor den här var! Men.. varför ser den ut så här? Med 'vingar'?
- Mamma det är en plugg..
- Jaaa?
- För rumpan!

Mamma blev tyst och sa sedan lågt
- Samma hylla, helt klart samma hylla..


Ja kanske inte så lustigt så här efteråt, men jaa.. jag är stolt över min mor.. Borta är alla fördommar och blygsel.. Nu är hon bara en stolt Fröken H mamma som tror på sin dotter till 100%.. (eller njaa 99%.. Hon anser fortfarande att Curley var ett bottenköp som jag aldrig blir av med.. ska bevisa henne fel.. Finns i shoppen :)

/ H

4 kommentarer:

Svenne sa...

Kul att din mamma stöttar dig! Det gör jag också men just nu bara på "avstånd":-)
Tänk bara på att marknadsföring är försäljningens a och o, men det vet du nog redan.
Lycka till och kram på dig

TinaW sa...

Den där Curly är det nog aldrig någon som kommer att köpa... ;) Vart kunde man nu finna den igen? *Springer fort mot bubblan.nu*

-E- sa...

Haha, vilken härlig mamma. Men jag håller inte med henne om Curly. Gissa om jag blev förvånad när jag fick en i födelsedagspresent av min sambo. Och gissa om jag blev ännu mer förvånad när han fått hjälp av Fröken H i egen hög person!

-E- sa...

Haha, vilken härlig mamma. Men jag håller inte med henne om Curly. Gissa om jag blev förvånad när jag fick en i födelsedagspresent av min sambo. Och gissa om jag blev ännu mer förvånad när han fått hjälp av Fröken H i egen hög person!