»

fredag 19 mars 2010

När har Du lust?

Jag funderar ofta över vilka skillnader det finns när det kommer till folks sexlust.
Tillexempel det här med ilska.
Om jag och min sambo bråkar så kan jag mycket väl tänka mig att bara kasta mig över honom, slita av honom kläderna och ha våldsamt och svettigt sex för att sedan inte prata mer om det som fick oss att bråka.
Sopa problemen under mattan? Ja kanske. Men sån är jag.

Min sambo däremot är inte ett dugg sugen på att sexa loss om vi är ovänner. Då vill han helst sitta och sura för sig själv, och sex är nog det sista han tänker på just då.

Hur fungerar DU? Gillar du aggressivt försoningssex eller anser du att sex ska inledas med romantik istället för krossat glas och svordomar?
Berätta för mig.
Pussokram


2 kommentarer:

Svenne sa...

Det är väl det som är skillnaden mellan kvinnor och män???

Requiem sa...

Det beror på situationen som skapat denna ilska skulle jag säga. Ibland vill jag bara vara ifred och sitta och tjura samt bearbeta ilskan medans ibland leder ilskan till den situationen som du nämnde.