»

måndag 8 mars 2010

På egen hand

Det är bara fantasin som sätter gränserna




Ni boys and girls där ute.. Om jag får vara fräck och fråga och vara lite nyfiken..

1. Är du tjej eller kille?
2. Hur gammal/ung var du första gången du lekte på egen hand?
3. En 'vanlig' månad.. Hur många gånger pillar och smeker du dig själv?
4. När du onanerar.. Fingrar/handen eller leksak/hjälpmedel - %


Bonusfrågor :)
5. Har du någongång onanerat på allmän plats? Vågar du berätta var?
6. Har du blivit påkommen av föräldrar/barn mitt i stunden?

................................


Har du någon fråga Du är nyfiken på vad andra svarar på? som du tycker passar här på bloggen? Vilken? Berätta!

5 kommentarer:

Froken H sa...

Kan ju inviga svarandet själv..

1. Tjej
2. Tror jag var runt 5, men på den tiden viste man inte var det var som gav dessa känslor så blev inte fart på fingrarna på 'riktigt' förens 10-11 års åldern
3. 8-9?
4. Fingrar 60% Leksak 30% (duschen 10%)

Mia sa...

1. Tjej
2. runt 7-8 tror jag..
3. sådär lite lagom ^^
4. Lite olika, mest finger smek innan killen gör mig sällskap.
5. Nix...
6. Nix :)

Anonym sa...

1: Tjej.
2: 8-10 år, men förstod nog INTE varför det "kittlade" så gott.
3: Väldigt olika.
4:50/50.För det mesta är sambon med vad gäller leksakerna.
5: Nej.
6: Nej.
/ Grållan

Svenne sa...

1. Kille.
2. Troligen 12-13 år.
3. När lusten faller på.
4. Oftast med handen.
5. Nej.
6. Nära på.

mimmi sa...

1.tjej...
2.vad jag mins så var jag väll runt 9
3.varje dag...innan mensen ca 7gånger/dag
4.leksaker om jag har tillgång till det annars fingrarna
5.jäpp...på en bio, buss, jobbet...
6.nära på men mins inte...eller jo...mamma kom in i sommarstugan en kväll...men hon bryr sig inte så mycke hon vet hur jag e...