»

onsdag 3 mars 2010

I valet och kvalet..

Det är ju lill lördag idag! Tjoo hoo (eller nå sånt!?)

Och jag har verligen sett fram emot att gå ut och sippa lite smaskigt efter jobbet med en väninna.. men grejen är då att jag måste hålla upp med mina smärtstillande tabletter i 2 dagar. (Idag och i morgon)

I vanliga fall så skulle tabletterna vinna, men fan, jag har ju inte varit ute bland 'folk' och minglat på evigheter.. och ja, visst kan jag gå ut och bara sippa 0%iga drycker.. men det har jag ju gjort nu mer eller mindre sedan september.. :(

Jag vill känna mig fnissig, rosig om kinderna och pratglad.. utan att det beror på feberyra!

Ni kloka bubblanbloggläsare.. var mitt samvete.. Hur ska jag göra?

/ H - smärtig men törstig

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska gå!

Anonym sa...

Man måste ut på lite kul ibland!
Kan du va`utan smärtstillande, så ska du självklart gå!
Kram/Grållan

Svenne sa...

Håller med Grållan!
Lycka till och kram på dig

~K~ sa...

Av ett antal mindre bra alternativ så hade i alla fall jag, för min del, valt alternativet med 0%iga drycker. Ofta är själva företeelsen & sällskapet viktigare än %-en.

Krya på dig!!
/~K~

Fröken H sa...

Hemma..

Valde en liten sipp av svag %.. Räckte så, hade trevligt ändå :)