»

tisdag 23 mars 2010

Suck my pearl...


Fröken är lite nyfiken...

Är det någon tjej (eller kille för den delen) som har någon erfarenhet av en klitorispump?

De låter ju onekligen intressanta när man läser beskrivningen...

'Med sina mjuka 'läppar' av silicon suger den sig fast över din klitoris med hjälp av den medföljande pumpen. Sedan är det bara att starta multispeed vibratorn med handkontrollen och njuta'

Hade en tanke att erbjuda 'clit suckisar' i shoppen, men då vill jag ha svart på vitt att de funkar först (och nej..JAG är ingen testperson i detta fall :)

Puss H

8 kommentarer:

TinaW sa...

Ingen kund som du kan bli testpilot???

Själv avstår även jag o då även du inte vill så kanske det inte är så kul att leka med dam-sugaren

Fröken H sa...

Testpilot?? Jo kanske det.. men hade hoppats få höra av någon som redan provat först om det var någon grej värd att 'ta hem' typ..

God morgon förresten :)

Mia sa...

Hade jag haft pengar så hade jag haft mig en sådan, är mycket intresserad av att skaffa en pump :D

Fröken H sa...

Mia - Hmm om du kan tänka dig att ge en detaljerad recension....?! Skriv en rad eller två via mailen (bubblan.nu(at)hotmail.com)
/ H

A sa...

Min förra flickvän hade precis en sådan som är på bilden och den funkade rätt kast.
Den var rätt dålig konstruerad och det gick inte att pumpa upp ett tillräckligt vakuum för att den skulle sitta kvar överhuvudtaget.

Typiskt en sådan köp en gång för att det värkar häftigt och sen hamnar den längst in i byrå lådan.


Men det finns ett antal varianter med varierande pris som ser ut att vara betydligt bättre kvalitet
men dom brukar vara hyfsat dyra och utan medföljande vibrator del men det är ju bara att stoppa in ett ägg innan man börjar pumpa.

Fröken H sa...

Tack Agge.. bra att veta.. då stryker jag denna ut 'shoppen'..

Men nyfiken då ni verka testa runt litet.. har ni snubblat över någon 'produkt' som funkar fint? Som ni blivit possitivt överraskad av?

Skulle vara kul att få in lite tips.. annars kommer ju bubblanshoppen bara bestå av grejer JAG gillar :)

/ H

A sa...

Anars är ju denna http://martinshop.se/product_info.php/cPath/104/products_id/11342 eller någon liknande varigant något som dom flesta brukar gilla

Anonym sa...

Testade en liknande o den funkade inte heller som det lovades.Det blev inte tätt så som Agge beskrev.
En besvikelse....
/ Grållan