»

söndag 21 mars 2010

Sucki sucki..


Flickorna skrev.. typ ' skönare att sitta framför datorn än att bege sig ut i kylan'.. haha tänkte jag då. Idag (som de senaste dagarna i byn) så skiner väl solen och det är VÅR i luften?! Var ju förtusan +12 grader i byn igår!

Här har jag sett fram emot min lediga dag.. Få komma ut, vända ansiktet mot solen och njuta av dofterna av vår (upptinat hundskit och dammig asfalt)
Men vad är det som jag möts av när jag väl släpar mitt arsel från datorn??

Snöstorm!

WTF? Världen är vit utanför fönstret. Och snön vet inte vilket håll det ska flyga åt, det är som om en vägg av yrande kristaller. skit..

Nåja.. får väl ta och göra lite nytta inomhus i stället då.. Kanske skriva en lapp med reklam för bloggen som jag kan sätta upp på närmsta lyktstolpe.. när den väl tinat fram ur snödrivorna någon gång i... augusti?

puss på er alla från en insnöad H

2 kommentarer:

Requiem sa...

Inget vidare vårväder här heller. Ingen snöstorm dock så jag vågade mig ut för att shoppa lite i affärer samt handla mat för den kommande veckan.
Vi får hoppas på bättre väder (sol) nästa vecka istället! =)

TinaW sa...

Farbror Frost håller fortfarande gumman Tö borta från oss... ;)