»

lördag 6 mars 2010

Fascinerad

Vaknade vid 4 tiden i morse och kunde inte somna om.. Mitt huvud var fullt av rester från en mycket konstig dröm med sexiga män, blickar som skrek av 'kom och ta mig' och annat sådant där barnförbjudet.

Ville inget hellre än att somna om och fortsätta drömmen, men icke..

Så vad göra?

I ren frustration (både över den tidiga timmen och sömnen som vägrade infinna sig) så lät jag mina händer gå på en liten utflykt..

(Kan erkänna att det är väldigt fascinerande att göra det dessa dagar då min kropp förvandlats från att haft mycket extra stoppning till att benen i min kropp kan både skymtas och räknas..)

Denna gång lät jag fingrarna leta sig nedanför naveln, så att säga.. och det låter väl som jag aldrig är där och pillar nu för tiden eftersom jag reagerade så starkt,(och om sanningen ska fram så HAR jag inte varit sugen på pill på ett bra tag.. tabletter och sjukhus har den förmågan tyvärr..)
men grejen är att jag i natt plötsligt märkte att jag är inte JAG 'där nere' längre.

Pillat på pärlan har man ju gjort både en och två gånger i sitt liv och det har ju alltid känns typ lika.. Men inte nu längre..

Tydligen så har jag gått ned i vikt på fler ställen än jag räknat med, för plötsligt så framträder alla delar av anatomin så väldigt mycket mera. Ingen köttig stoppning som fingrarna kan bäddas in mellan. Vem fan kunde tro detta? Inte jag i allafall..

Så där låg jag denna okristligt tidiga timme och undersökte mig själv med största fascination, på samma vis som jag aldrig tidigare känt på mig själv.. (det var som att smeka en främmande kvinna kan jag lova)..

Tyvärr så blev det inga orgasmiska sensationer för jag märkte att som jag smekt mig själv tidigare inte funkar längre! (och att lära sig det mitt i natten är dömt att misslyckas!)

Men det är ju ganska kul i allafall..
Vem fan hade kunnat tro att man efter 30år kan få en helt ny kropp att lära känna? Som man kan bli överraskad och fascinerad av?


Nå jaa... Mer undersökning senare..

Puss på er alla goa denna lördag i mars..
Nu ska fröken täcka sitt nya kön med lite kläder och bege sig ut i solen..

1 kommentar:

Svenne sa...

Puss på dig också "min goding".