»

söndag 14 mars 2010

We-Vibe

Ett litet bidrag som /R skrev i gamla bubblanbloggen, men så bra att det även platsar här:

Till Maja,

En glimt om hur kul man kan ha med en WeVibe.

Jag hade precis gått och lagt mig när H kom in i rummet. Hon la sig jämte mig, sög tag hårt i min kuk med ena handen och tittade mig i ögonen. Det var blicken som sa. ”jag vet vad jag vill ha och du ska ge mig det”. Jag tyckte mig märka ett litet brummande och jodå, när jag kände utanpå hennes trosor förstod jag att hon hade pluggat in sin WeVibe. Den satt perfekt och gjorde henne lite glansig. Inte bara i trosorna utan även i ögonen. Jag rullade runt henne på mage, drog av trosorna och spände isär hennes ben rejält med mina. Händerna höll jag hårt fast ner i madrassen över hennes huvud. Hon låg så tajt så hon kunde inte röra sig, men hon älskar att känna min styrka och mitt övertag.

Det var inga bekymmer att komma in i henne. Hon kved i kudden. Först låg jag bara där över henne. Kände sköna vibrationer mot undersidan av min kuk. Jag älskar att känna hennes rumpa såhär mot min mage, höra och se henne njuta av välbehag! Hon har en rund, fin, vältränad rumpa som jag inte kan få för mycket av.

Hon försökte stöta mot mig men jag höll fast henne stenhårt . Efter några minuter började jag stöta korta hårda stötar i henne. Fokusera på att försöka stöta mot WeViben och därmed också g-punkten. Bara centimeterslånga stötar. Långsamt ut, snabbt och hårt in. Hon kom kvickt, borrade ner huvudet i kudden och krampade i hela kroppen. Svårt att säga hur lång orgasmen var, men den var helt klart en av dom längsta vi upplevt under våra 12 år tillsammans!

Jag drog mig ur och vände runt henne på rygg. Hon var helt avslappnad i varenda muskel. WeViben satt kvar där den skulle och jag började slicka henne. Hon var blöt lång ner på benen. Min tunga rörde sig runt WeViben, och sedan ner mot hennes rumpa och anal. Jag la en kudde under henne och höll bak hennes ben så att jag lättare kunde komma åt. Jag tungknullade hennes anal och fick henne att komma ytterligare en gång.

Kladdig och kåt viskade hon att vi skulle gå ner i duschen. Sagt och gjort. På med varmt vatten och hon satte sig på huk och tvättade min kuk ren samtidigt som hon runkade mig. Sköljde av mig och började suga hungrigt. Hon drog isär mina skinkor och stack kärleksfullt upp ett finger i min anal. Hon såg mig i ögonen och jag såg att hon njöt av att ge mig min belöning. Hon letade sig in med ett finger till där bak och spände isär mitt hål. Nu kunde jag inte hålla tillbaka längre utan kom i hennes mun.

Hon sög villigt och slutade inte förrän jag var helt tömd. Då reste hon sig upp och gav mig en djup kyss med tunga, sperma och saliv i en enda röra. Jag blev så förvånad och när hon såg det skrattade hon och sa. ”så går det när du kommer i min mun, fuling!” Vi blev kvar under duschens strålar. Fortsatte hångla, tvättade varandra, gick till sängs och sov gott.

/R

....kom ihåg att även DU kan lämna ett bidrag till bloggen!
Malia till
bubblanbloggen(A)hotmail.com och skriv gärna ett alias,
för det kan bli tråkigt med massor av "anonym".

Inga kommentarer: