»

tisdag 12 oktober 2010

Bestäm dig för helv..e


Min kropp gör mig tokig dessa dagar. PMS kropp kan påpekas.
Känner mig slö, sur, kinkig och ruskigt PMS bitchig för i nästa SEKUND vara den mest pilska, kåtflämtande och sexkrävande bruden på den här sidan Dalälven.

Det vänder på en 5-öring och jag hinner knappt med! och det som gör det riktigt pestigt är att jag inte har någon att dela det hela med.. Kåtflämtandet då menar jag! Anar att PMS bitch från helvetet inte är så lockande sällskap :)


Ni tjejer där ute.. Hur är NI den tiden i månaden? Är ni som fröken som kör med dubbla personligheter eller håller ni er till antingen eller?

Ständigt Vrålkåt ELLER Bitchen från helvetet?

3 kommentarer:

Mia sa...

Känner igen mig, är dock gravid, men kan ena stunden vara super kåt, andra en bitch eller gråta... Gillar mest när jag känner mig kåt kan jag ju säga.. :)

Fröken H sa...

Kan tänka mig att ditt 'sällskap' håller med ;)

Jenita sa...

Det stämmer på mig att man känner allt mkt mer o mkt snabbare- men framförallt kåt! Otroligt vad mkt sex man kan hinna tänka alltså, och ingen som kan hjälpa en! Nästan lite slöseri ;-)

Men ja, jag har mina perioder jag med där var o varannan kan åka på en släng av bitchyness. Men är det verkligen mitt fel eller är det de andra som borde veta bättre än att irritera mig? ;-)