»

fredag 8 oktober 2010

Lite om motorsport

Inte för att vi Wampisar är kunniga på det där med motorer o sånt. Men efter att ha läst den här texten begriper vi betydligt bättre!

Den vanligaste formen av sexuellt umgänge i sängkammaren är den encylindriga varianten, den så kallade enstånkaren. Det förekommer även tvåcylindriga modeller där kvinnan förser sig med två stakar i V-formation och där den ena staken körs "Off Road”. I gay-kretsar har man kört off road i alla tider eftersom det inte funnits så många andra alternativ. Tyvärr är det inte alltför ovanligt med dödsfall bland off road-åkarna och Sixten Herrgård är en av många kända förare som gått ur tiden p.g.a. alltför många och oförsiktiga race.

Återgår vi till den traditionella enstånkaren har ett nytt bränsle, Viagra, gjort att veteranklassen kommit igång ordentligt de senaste åren. Det här är killar med mycket rutin, men som tidigare brottats med materialproblem och det är kul för alla älskare av veteranfordon att de åter är på banan igen. Vilken ställning passar då bäst för veteranåkarna? Ja, helt klart är sidventilaren att föredra, inte minst med tanke på förarnas eventuella problem med dåliga knän och benskörhet.

Tittar vi på återväxten bland våra juniorer är det samma problem idag som för tio år sedan. Visst håller man efter grejerna med daglig skötsel och polering, men deras maskiner klarar sällan några större påfrestningar. Att köra med så hårt material i stakarna som de här grabbarna ofta gör är inte alltid en fördel. Ständiga tjuvstarter och punka i första kurvan är heller inte ovanligt i ungdomsklassen. Vad som dock bör påpekas är att dessa små, men kvicka maskiner snabbt är ute på banan igen efter exempelvis ett oljeläckage.

Det är trots allt i seniorklassen sporten har sin största tjusning. Många drömmer om kraftfulla maskiner med många stakar och vissa gör slag i saken och testar sängkammarlekarnas motsvarighet till motorsportens Tractor Pulling. Det här är en sport där det gäller att hänga på så många motorer som bara får plats och köra så länge grejerna håller. I de större klasserna kan man också få se en och annan "Full Pull” och det här är helt klart en spektakulär sport, men absolut inget för nybörjare, så… Don´t try this at home!

Motsvarigheten till Formel 1 finner vi i de siliconbehandlade maskinerna med högglanspolerade svarta stakar och med en slaglängd runt 25 centimeter och uppåt. Inom det här området är afrikanerna världsledande, men även italienska fullblod förekommer, liksom amerikanskt gjutjärn.

Riktar vi blickarna mot Asien, ja då dök det upp en mängd intressanta nyheter under 90-talet, men sedan har det inte hänt så mycket. Till skillnad mot sina kollegor i Afrika går asiaterna istället mot mindre och ettrigare maskiner, vilka i och för sig kan vara nog så potenta.

Vidare har vi boxermotorn, den man hänger på där bak och den är lite av en favorit bland Volkswagen-entusiaster. Dessa gamla maskiner brukar det sällan vara någon fart på, men med lite större stake får man rejält knuff i den folkkära gamla klassikern.

Vad har vi då för varianter på den vanliga encylindriga konstruktionen? Ja, den gamla 30-tals modellen "Flat Head" har till mångas förtjusning kommit tillbaka. Flat head betyder flathuvud, eller plattskalle och är helt enkelt ett oralt samlag av typen direktinsprutning. Samtidigt som det blev populärt att köra ”Flat head” i Europa, dök en ny trend upp bland japanska billackerare, Bukkake.

Vad som är roligt är att kvinnorna börjat köra på egen hand, ofta med fullskalemodeller och elektriska motorer. Swap meetings, eller dildopartyn som de också kallas, har blivit populära bland den här kategorin av förare. Förutom stakar ända upp till skala 4:1 finner man alla tänkbara tillbehör på de dessa träffar, exempelvis dubbelstakar, pluggar, ägg, m.m.

Avslutningsvis tänkte jag att vi skulle titta lite på utställningsmaskinerna. I gångtunnlar och andra passager för fotgängare, hittar vi oftast de gamla raggaråken. Dessa är tämligen slitna och anskrämliga och man kan nog lugnt påstå att det inte är någon större fart på de här grejerna. Nej, vill man se maskiner med lite klass, då får man allt söka sig till någon inspelningsstudio och där hittar man såväl porrpungar, som välhängda 9-tummare och moderiktigt rakade bullfittor.

Kör försiktigt och krama varandra i trafiken!

2 kommentarer:

Svenne sa...

Var hittade ni den texten???
Bara så himla bra!!!
Kraaam på er

~K~ sa...

Obetalbart!!
ROTFL...