»

tisdag 5 oktober 2010

purrrr

Hej snyggingar!

Vad hände i helgen? Sexat och legat? Skavsår och träningsvärk som resultat?

Själv så har fröken endast skavsår på näsan efter en släng av förkylning.. Jippi!
Inget liggande, inte ens lite hångel att skriva om.. skrämmande!

Men lite trevligt har jag dock haft.
Hade en träff med en av bloggens vänner i går eftermiddag. Känns alltid lika nervöst och pirrigt att möta någon första gången, öga mot öga och släppa på den lilla anonymitet man har kvar.
Som 'tur var' så umgicks vi på en väldigt folktom restaurang.. skriver som tur var för undar vad de andra gästerna skulle ha reagerat om de hört vår konversation :D..
Menar.. finns ju inte direkt mycket att hålla inne med när man mer eller mindre kastat ut sitt sexliv och pinsamheter på nätet innan.. eller hur?

Men det var trevligt och jag tror vännen överlevde oxo.. fast, tror han blev lite besviken. Han hade väntat sig en lång amazon till qvinna och så möttes han bara av mig och mina 1.68.. stackarn :) (vad han fått det där med min längd från glömde jag att fråga och är fortfarande nyfiken?!)

Haha.. men det var trevliga och goda timmar..
Några till sådana här träffar och möta nya vänner så kanske man vågar sig på att bjuda in till en Bubblan båttur i framtiden.. sippa och dansa i 24h och utbyta tankar om novellskriveriets fröjder.

Vore det nåt? Fegisar! :)

/ H

2 kommentarer:

Jesper sa...

Kanske vore något som förstapris i nästa novelltävling? En date på tu man hand med fröken H... ;)

Fröken H sa...

haha.. jodu det vore nåt det :) Men är dock väldigt tveksam om det skulle locka till mer inkomna noveller..