»

tisdag 12 oktober 2010

Jag VILL!


Gud så jag önskar jag kunde få tillbaka min skrivförmåga!

Jag har så många fantasier samlade i mitt huvud som vill ned på pränt. Allt från hett sex i en mörk fuktig grotta i skogen innehållande klor, tänder och våldsam action(?!) till svettig snabbis på krogtoalett.

Men av någon jäkla anledning så tar det tvärstopp när jag sätter mig ned för att skriva. Huvudet bombarderas av andra saker och gör att jag hela tiden 'tappar tråden' och då ger jag upp inom 5minuter.

Suck!

Skulle behöva åka iväg, ta en 'time out' och rensa skallen..
Suck igen!


Någon som har en flygbiljett liggande? Oh just det ja.. lite gratis arbetskraft att erbjuda? ;)
/ H

3 kommentarer:

Svenne sa...

Ingen flygbiljett men jag kan kanske fixa en tågbiljett eftersom jag känner en lokförare:-)
Kraaam på dig

Jenita sa...

Alla de underbara noveller som du har fått ur dig - vore så kul att läsa en ny fröken H novell! Men- den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge i detta fall!

Flygbiljett kan jag inte fixa (skulle i ärlighetens namn nog utnyttja den själv.. )o inte heller tågbiljett som Svenne, men däremot mitt stöd för din helt underbara sida!

Fröken H sa...

Tack Janita! Sådant 'beröm' räcker jäkligt långt det med, bara så du vet! Puss!