»

måndag 25 oktober 2010

Som ni har längtat... :)

Jag bad ju er snällt att dela med er av lite 'erotisk konst' i bildform under veckan som var.. och några har faktiskt nappat.. Vilket är jättekul!

Extra kul tycker jag det är att alla de inkomna 'bidragen' är inskickade av tjejer!! woohoo!
Så var nu så snälla och söta alla BBB = bubblanbloggbesökare, och tacka de modiga tjejerna så mycket för att de bjuder till!

En 'vinnare' lottas ut under veckan..

Vad mer kan jag säga?? Se och njut kanske? :D

/ Fröken H

4 kommentarer:

Rollo Ek sa...

Vackra bilder på vackra kvinnor, kan inte bli lätt att utse en vinnare.

Fröken H sa...

Just därför jag kör med 'lottning'.. alla är vackra, vinnare på sitt sätt och JAG tänker då inte kora någon.. nej lottning får det bli.

jenita sa...

Väldigt fina bilder tjejer, allihop! Eloge till er som ställde upp! Och kul att se andra bubblanläsare :)

Anonym sa...

Jätte fina bilder:) modigt tjejer :D