»

tisdag 19 oktober 2010

Bjud till..

Nu är det bestämt vad blubblans nya bloggtävling ska innehålla.. Som Mia så fint tipsade mig om i en tidigare kommentar.

Varför inte dela med sig av ett erotiskt fotografi/måleri istället för en novell? Som lite omväxling..?

Och så får det bli..

Skicka in era bilder på det ni finner erotiskt och lockande till
bubblanbloggen (at) hotmail.com så lottas en vinnare ut efter helgen..
Vinsten? Det är något svart, har text och nålar?! och är inte så märkvärdigt. Men ni kanske vill dela med er av er själva ändå?

Hoppas det! Så greppa nu er kamera och lek för tusan!

/ H

6 kommentarer:

Jesper sa...

Erotiskt måleri...hmmm. Har man min talang för målning så blir det streckgubbar! Hur sexiga är sådana på en skala?

Kul idé ändå! ;)

Fröken H sa...

prova .. jag vill väldigt gärna se resultatet :)

Jesper sa...

Ärligt talat... NEJ, det vill du inte!!! Mina målningar är inte något som förgyller dagen för någon :)

Håller mig till att skriva en novell då och då istället. Tror världen mår bättre av det...

Fröken H sa...

Haha.. OK Jesper.

Kan berätta för alla nyfikna att 3 bilder redan har inkommit.. 3 bilder på/av tjejer! (tjoohoo)

Så kom igen nu boys.. Någon som har någon erotisk och pirrande bild att visa upp?

(Bilderna läggs ut här på bloggen senare under veckan.. kanske redan ikväll om ni ber snällt..)

Mia sa...

Vad kul att det blev mitt lilla förslag :) får se om jag kan finna något erotiskt att fotografera... :)

Fröken H sa...

Annars jäklar Mia.. Upp till bevis :) Kram