»

tisdag 5 oktober 2010

dunkeli dunk


Jaha.. då får grannen action i kväll igen då!

VARFÖR kan de inte bara flytta ut sängjävlen från väggen?

Ge mig sjutton på att de sätter den så där vingligt enbart för att jävlas med moi! (eller förväntar de sig att jag ska skrika en hejaramsa genom väggen? Åh hej, åhh hej.. en till, kom igen.. ååhh hej!!)

Det är tisdag.. ska fanimig se till att få min hämnd innan helgen!! och det HÖGLJUTT!
Dunka dunka dunkeli dunk! (och eftersom jag är som jag är.. lite brrrrrrr :)

/ Hejarklacks H

1 kommentar:

Svenne sa...

Tror inte att dom "Gävlas" med dig utan det sker nog i oförstånd? Kanske köpt en Ikeasäng och inte efterdragit skruvarna:-)
Att ge igen är ingen bra idé, om det nu inte är ihållande.
Då kan du få låna min borrhammare en tidig morgon, den brukar skrämma vettet ur vem som helst!!!