»

fredag 29 oktober 2010

Våga fråga...

Det kom ett brev till bubblanbloggen:

Hej Bubblantjejer!

Jag undrar om ni kan hjälpa mig och min flickvän med en sak.
Nu har jag en ny flickvän och sambo. Vi båda älskar att njuta av bl a analsex tillsammans. Åtminstone några gånger i månaden tränger jag in i hennes bak och hon njuter verkligen av det lika mycket som jag gör. Hon har t o m fått fontänorgasm enbart av att jag har knullat henne intensivt i röven. Oftast har vi faktiskt inte ens glidmedel. Vanligtvis brukar man ju rekommendera det, men för henne funkar det bra med mycket saliv.
Nu är vi väldigt sugna på att testa analsex på ett nytt sätt. Vi fantiserar båda sedan en tid om att hon skall sätta på mig.

Känner ni till någon bra och lämplig strap-on som hon kan använda för att penetrera mig med?


Vad bör man tänka på?


Var kan vi få tag på en bra strap-on för analsex?


Jag var inne och kollade lite på
Pleseme, men jag vet inte om det är någon av dessa strap-ons som lämpar extra bra sig för just detta ändamål...haha "ändamål"...där fick jag visst till en usel ordvits i sammanhanget.

Hoppas ni kan hjälpa oss. Vi längtar verkligen efter att få pröva detta. Hon har kört in fingrar och en gång en gurka i mig, vilket var väldigt skönt. Men vi tror att det blir en annan och mer lustfylld och intensiv känsla om hon med en strap-on bokstavligen sätter på mig och knullar mig.


Önskar er en trevlig och lustfylld helg!
Mr P


Vi kan givetvis komma med lite råd, men framförallt är det ni själva som får testa er fram. Tyvärr är det så med strap-on, att den modell en gillar och tycker är hur bra som helst, kan för andra vara helt värdelös! Har lite att göra med vilken kroppstyp man har, men också om den sitter skönt och inte blir ett störmoment i leken.

Bäst om ni besöker någon butik och får chansen att känna o klämma lite på de olika modellerna. Helt enkelt, brukar de dyrare vara bättre, så man får verkligen vad man betalar för. Selen till strap-on skall givetvis sitta bekvämt och hålla fast dildon och inte glida av. Dildon skall vara lagom stor, så inte den som blir penetrerad får en chock!

Strap-On-Twin kan kanske vara ett alternativ, för då får ni två olika dildos att leka med. Glöm bara inte glidmedel. Saliv är bra, men glidet varar inte alls lika länge som ett analglidmedel.

En annan modell som kallas dubbeldong och då
föreslår vi Tantus Feeldoe som är helt utan sele. Istället stoppar tjejen in den ena i sin mus och använder den andra på sin partner....

I Pleasmes butikshyllor står det en med vibrator för 429 Kr. Bara att välja - vill ni leka med eller utan vibrationer.

Sen behöver ni givetvis inte alls ha en strap-on. Det kanske går hur bra som helst med en butplug?
Då finns det betydligt fler variationer på lekandet. Hon kör butplugen i dig samtidigt som du har en dildo att leka i henne. Ligger ni rätt så finns även chansen att hon kan suga av dig under tiden.

Det var bara ett exempel på vad man kan göra med lite leksaker som eggar er båda!

O platsen där du finner en bra leksak, tror jag du redan räknat ut!

1 kommentar:

Mr P sa...

Man får tacka för tipsen!