»

torsdag 14 oktober 2010

God morgon

:)..



- Hej! Ska du inte komma hit och hälsa mig välkommen?

Jag såg snabbt upp när jag hörde den mörka rösten och kände direkt hur pulsen stegrades. I dörren stod Han, med ett brett leende på läpparna och höjt ögonbryn och lockade mig med ett vinkande finger.

Mina ben vägrade röra på sig och den hälsningsfras jag hade på mina läppar tystnade när han strax efter började gå de få stegen som var mellan oss medan han med snabb rörelse knäppte upp knapparna i sin gylf
Jag svalde hårt medan min blick följde hans rörelser. För varje steg han kom närmare rätade jag automatiskt mer på kroppen, putade med mina bröst så de nu styva knopparna retades mot tyget i min klänningstunika.

- Är du troslös som jag bad dig om?
Jag nickade till svar medan jag slickade mig nervöst om läpparna. Det hade varit hans första önskan och bara vetskapen att vara troslös i flera timmar i väntan på honom hade bara spett på min upphetsning och, om jag ska vara ärlig, nervositet.

Mannen såg nöjd ut och hissade åter upp ett nu lite retfullt ögonbryn medan hans fingrar stannade till på den nedersta knappen i hans gylf
- Ska du inte visa?

Medan mannen såg på greppade jag tag med mina fingrar i det tunna tyget i tunikan och började dra det upp längs benen. Jag hörde hur mannen grymtade till lite besviket när mina strumpor blev synliga ovanför kanten på mina knähöga stövlar
- Hey! Vad är det där?

Jag började le lite genom min nervositet och kände mig lite modigare. Med händerna fortfarande på mina lår så flyttade jag mig framför honom. Gungade lite extra på höfterna innan jag ställde mig med lätt särade ben och med ryggen vänd mot honom. Sedan drog jag ett djupt andetag och drog upp tunikan. Väntade på mannens reaktion när mina bara skinkor blev synliga genom de öppna hålen i strumpbyxorna.

Hans reaktion lät inte vänta på sig!
Jag hann knappt visa lite bar hud innan jag kände mannens varma kropp mot min rygg, hans mun på min hals och hur en hand pressads in mellan mina skinkor och direkt fann vägen till min fitta.

Jag slöt ögonen och kved medan jag kände hur mina ben nästan gav vika av den kraftiga upphetsning som stormade genom min kropp.
Mannens fingrar kändes febriga och hans andedräkt fuktade min hud när han stönade fram
- Luta dig fram och håll i dig!

Med andan i halsen lydde jag honom. Jag lutade mig framåt, putade med mina nu bara skinkor och placerade mina händer stadigt mot bordet framför... och väntade...


...

Hoppas Ni får en bra dag.. det tänker då jag ha :) och just det.. vill du oxo ha ett par lekfulla strumpbyxor så kika in PLEASMEs lilla shop.. :)

Puss
/ H

3 kommentarer:

Svenne sa...

Jättebra skrivet!
Synd att det inte var jag som fick uppleva det äventyret!
Kraaam

Jenita sa...

Håller med Svenne- bra skrivet! Man blir inte förvånad :)

Jag är lite sugen på sånna strumpbyxor.. verkar vara sånt som kan vara bra att ha utifall att ;-)

Fröken H sa...

Jenita.. de är grymt sköna och praktiska :D..

Jag är inte en sån som gillar att pilla med strumpebandshållare och sånt så dessa passar moi perfekt...

Åh bara vetskapen vad man har under, eller bristen av ;) gör det verkligen till något extra..