»

onsdag 28 oktober 2009

Är det bara jag...

.. som tycker att 'bröstknulla' är osexigt?
(både ordet och tillvägagångs sättet!)

Oki att man kan vispa runt med tungan på toppen när den rackaren dyker fram då och då.. MEN vi tjejer är ju knappast till vår fördel när vi ligger där och.. pressar ihop våra kullar medan vi lipar som om tungan skulle kunna falla ur???

Får jag höra nu Killar.. Ärligt!

- Är det verkligen sexigt att se tjejen ligga där och frusta med tungan halvvägs ur munnen?
- Är det verkligen skönt att stoppa lille man mellan två 'kuddar'??? Ger det inte mer att ..jaa klämma fast den i armvecket eller nåt??
- Om det inte är speciellt skönt, inte vidare sexigt.. varför gör ni det? Är det för som jag anar, att ni nu tar vara på chansen att från första parkett se på hur det tillslut går för er och era små 'vänner' ganska vilt och otämjt sprids över tjejens rödblossiga ansikte?

Bara undrar lite denna lill-lördag...

9 kommentarer:

Anonym sa...

har heller aldrig förstått grejen?? Är de än skönt?? Torr jucka så där??
Nä finns väl skönare sätt och bli tillfredställd på.

R sa...

Sexigt vet jag inte om jag kan kalla det, men skönt är det!
Det finns bara några små detaljer som måste föras fram. Skit i tungan. Den är inte viktig. Sen innan man drar igång så bör boobsen oljas in ordentligt så det inte blir som Mia säger, torrjuck för det är INTE skönt.
Jag själv har aldrig fått göra det med en tjej som har små bröst men jag kan tänka mig att bröstknull kräver lite större bröst.

Det latinska uttrycket är Coitus a mamilla och på svenska, spansk massage.

Hans sa...

Huden på brösten är fantastisk mjuk och ordentligt inoljade glider man mycket skönt mellan de härliga kullarna

Fröken H sa...

Spansk massage? Det lät ju klart bättre..

MiaJ sa...

Ser att vi är 2 Mia nu här på bloggen och läser, så nu blir det hädanefter MiaJ från mig. :)

Jag tycker om bröstknull! häller lite silikon glidmedel mellan brösten och smörjer in mig, sedan är det bara att knulla på för killen.
Jag blir kåt av att se honom kåt, sedan gillar jag känslan av en hård kuk mot min kropp.. :)

Svenne sa...

Provat men det är inte min grej! Lite för torrt kanske????
Puss till dom som gillar det!

Master&slynan sa...

Jag älskar att få ta Masters härlga mellan de inoljade brösten och sedan få allt i ansiktet och munnen... Puss slynan

J sa...

Varken sexigt eller skönt!
Lite kul ibland om man gör det för att tjejen är i underläge men det är väl inget man gör för att det är skönt.

J sa...

Varken sexigt eller skönt!
Lite kul ibland om man gör det för att tjejen är i underläge men det är väl inget man gör för att det är skönt.