»

tisdag 27 oktober 2009

Mister Bundy har ordet

Här kommer ytterligare en 'gobit' från Mister Bundys arkiv..
Som alltid.. sett från en mans perspektiv!!!



Har Ni läst boken “The Game” med Neil Strauss?
Boken handlar om en man som fastnar i ett ytligt spel om att ragga upp kvinnor. Observera att de inte är ute efter sexet utan bara känslan att haft chansen (!)? Anyway, Herr Strauss tröttnade efter ett tag för att skaffa sig ett riktigt liv.

Nu är det tydligen så att det ploppat upp hemsidor, kurser och så kallade boot camps med och för män som ska lära sig ragga och komma över sin blyghet. Jösses!
Helt okej med självkänslokurser men att göra det till ett spel med poängsättning och inbördes beundran. Jag vet inte.. Kanske har jag varit bortskämd med att alltid haft lätt för att skaffa damer samt få sex och kärlek men tycker att det här är absurt.
Därför kommer här nu min egen hypersnabba raggningskurs

Vi har alla våra favoritknep när det gäller att plocka upp damer och få med dem hem för lite vilt mys. Allt handlar om en isbrytare där två av mina egna raggningsrepliker har visat sig mest effektiva.
Min teori är att det bästa sättet att komma innanför en kvinnas försvarsmur är att avväpna dem med lite humor. Efter det handlar resten om spelet att försöka hålla kvar intresset. Isbrytarna är som följer:
- Det är fest i mina byxor, vill du följa med.
- Rösterna i mitt huvud sa åt mig att bjuda dig på en drink.

Låt oss nu prata om Adam Alsing. Denna fantastiske man utvecklade i sin ungdom en pragmatisk och mer direkt metod utan en massa onödiga krusiduller. Ni kanske kommer att tycka den saknar den finess han besitter idag, men hur man än vrider och vänder, på det så vinner han ändå tävlingen.


Metoden baseras på det faktum att förlorar man en står det tusen åter. Den går helt enkelt på att på ett mycket direkt sätt fråga damerna om de vill ha sex och kunde se ut som följande scenario.
- Hej, vill du ha sex?
- Stick!
- Ska vi pippa?
Bitchslap
- Vill du ha sex med mig
- Javisst
Frågar man alla damer en efter en så får man till slut napp, för att inte tala om den ekonomiska aspekten och tidsbesparingarna man gör. Sex är skönt även med örfilade rödlätta kinder!

/ The one and only - Mister Bundy

2 kommentarer:

Jenita sa...

Nej, inte läst det.. man kanske borde? :)

Har en kille självförtroende och charm kan han nästan säga vad som helst, bara han har glimten i ögat och har svar på tal när man försöker få ner honom på jorden ;-)

Researcher sa...

Hade en kompis när vi var i 20-25-års åldern som testade metoden.
Vicka snytingar han fick - och vilka brudar han fick...