»

lördag 24 oktober 2009

schyssta rattar...

Ni vet den där jättestora bilfabriken i Gävle? De har ju i många år kört samma bilmodell, men säljer ändå flest bilar i landet. Under åren har det tillkommit lite däck, husvagnar och andra tillbehör. I år eller rättare - nu under oktober månad, så säljer de rattar. Rosa är dem och det för att de stödjer bröstcancerfonden.


***
Gillar du hellre choklad, så finns det chokladbröst, men de företaget ger inte någon slant till brösten. Därför får du själv fixa ett bidrag, genom att köpa det lilla rosa bandet eller kolla den här listan vilka företag som villigt skänker lite den här månaden, när du köper något från dem.

När vi ändå är inne på choklad, så måste vi visa chokladthongen för män!


Ett minimalt klädesplagg som kanske gör oralsex betydligt roligare och godare! Tänk när du känner chokladsmaken på dina läppar och samtidigt har den långt ner i halsen...

5 kommentarer:

Svenne sa...

Min kuk är sponsrad av Ahlgrens bilar...
Finns bara ett ställe att stoppa in den i...
Munnen, så klart!

När jag ändå håller på:
Min kuk är sponsrad av Pripps Blå...
Styrkan sitter i smaken!

Sara sa...

Detta gillas!
Nästan sugen på att köpa

Svenne sa...

Till Sara:
Jag är ledig ikväll:-)

Sara sa...

Hahahaha :D
sweet ; )

Mia sa...

jag vet vad min kille ska få i julklapp iaf, ^^