»

lördag 31 oktober 2009

Små sexnoveller 6

Under förra hösten skrev vi ett flertal såna här små sexretare, för att kanske retar upp dina tankar och förhoppningsvis ger dig något att tänka på under dagen. Vi har nu beslutat att stoppa in alla på Bubblan.nu som en lång novell. Inte för att de har någon röd tråd, men du kan alltid gå in och läsa en eller två, för att få någon idé eller bara reta dina tankar lite...

Favorit i repris:

Små sexnoveller no 6

Sandlådan
Det var inte meningen att jag skulle sitta på sandlådekanten och tänka snuskiga tankar. Lillan lekte snällt i sandlådan med en liten gosse, vars pappa satt på bänken på andra sidan sandlådan. Han var ju en 12-poängare på min tiogradiga skala. Sådana pappor borde de låsa in! Absolut inte släppa ut i lekparker, där det sitter en sexutsvulten tjej, som inte smakat eller sett kuk på tre månader.
Karlfan som var pappa till lillan försvann då, för han kunde inte sova! Vem tusan kunde det då?

Det är inte lätt att ragga ligg, när man är ensamstående mamma och inte har någon som kan passa lillan, om man fick för sig att gå ut en kväll.

Han på bänken satte igång hela min kropp. Nu ville den bara ha sköna smekningar och sedan när den var rejält svullen och våt - kuk, mycket kuk och helst nu medsamma.

Tänkte på hur han smekte av mig kläderna. Särade mina ben och började röra min nu våta fitta med sin tunga. Började lite försiktigt med att slicka från öppningen upp till klittan, samtidigt som han mjukt masserade mina bröst. Slicka mina blygdläppar och sen fortsatte lite mer inriktat mot klittan. Sög in den i sin mun och lät tungan snabbt röra vid den.
Jag skulle börjat stöna, för det var så skönt. Fått tag om hans kuk och runkade den sakta, sakta. Kändes nu så där ihopdragande i magtrakten och han sög då ännu hårdare på klittan och samtidigt fick jag in några fingrar i fittan. De rörde sig i takt med mina rörelser och jag kunde bara låta första orgasmen komma. Nu var det dax att även få känna kuken långt in i fittan, Fylla den helt med stenhård kuk ...

Fan vad kåt jag var! Det här går inte längre. Inte en chans att han gör så med mig.
Måste hem och fixa fittan själv, med en go dildo eller kanske duschen. Tar upp lillan och sätter henne i kärran, skyndar mig hemåt, för nu är det bråttom.


På bänken sitter killen kvar och tittar efter tjejen, som rusar iväg med kärran. Tänker att det var synd man inte fick kontakt med henne. Hon är en säker 12-poängare på min tiogradiga skala. Henne skulle jag vilja klä av och sen slicka hennes fitta i evigheter......
© 2008 Tina WAMPyrella

Inga kommentarer: