»

fredag 30 oktober 2009

Fredag förmiddag..

Vad har ni för er för fuffens denna dag?
Planerar ni inför en lugn helg framför tvn? Rusar genom butikerna i panik, på jakt efter Halloweenkostymen nr 1?

Fröken själv gör inget av det.. Har inte blivit bjuden på nån fest och tvn har jag ledsnat på.. I stället så ska jag vilken minut som helst dra på mig det varmaste (och osexigaste) kläderna jag har och bege mig ut på en liten fisketur i några timmar.

Att låta näsan bli stelfrusen, fötterna sjunka ned i blöt myrmark och fingrarna lukta pjuk efter betet till kroken. Man klagar när man står där frusen och ..doftande.. men det är nå väldigt speciellt och rofyllt att fylla den rinnande näsan med friskluft medan flötet guppar och så äntligen sjunker...

Ett inlägg om frökens fredagsnöje...
För er som bara vill läsa om SEX och se bilder på naket kan jag bara beklaga..
Shit happens!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är den blandade kompotten som gör Bubblan, att det kan bli vad som helst, om vad som helst.
Det blir inte tråkigt.
Grållan

Svenne sa...

Håller med Grållan!
Så är det ju hela tiden!
Puss o kraaam som alltid!

Fröken H sa...

Mmmm.. 4 timmar senare hade jag håvat upp 3 st regnbågar på över kilot vardera.. Nu ska de frysas in och sedan gravas.. Mmmmm!

Mår nu skitbra med friskluft i lungorna.. är dock nu bara väldigt, väldigt trött.. Gäääsp.
/storfiskar'n