»

lördag 16 januari 2010

Det är lördagkväll..

..och fröken har precis knaprat i sig en halv gurka och 1 liter vatten!? sittandes ensam framför dumburken!
WTF??

Vad är det för liv? När hjärnan hellre vill knapra vattnig grönsak än att supa sig putsveck? När man är nöjd att sitta själv och inte ranta runt mellan krogarna på jakt efter action?

Har jag blivit gammal? Är det så jävligt?

Suck..
Nå jaa.. känner mig tillfreds. Kommer troligtvis må prima i morgonbitti utan fylleågren..
Kanske inte ska klaga.. Det är kanske skönt att bli äldre och klokare?

För magen och samvetet om inte annat!
.................

Vad gör DU denna lördagsafton?

2 kommentarer:

Svenne sa...

Man gör det man känner för!
Puss på dig

Rollo Ek sa...

Själv så läste jag på bloggen strax innan jag gick och lade mig, och då var inte detta inlägget med