»

lördag 9 januari 2010

Ett önskemål..

Fick för någon dag sedan ett mail med en önskan.

'Mr X' undrade om det inte var dax för 'besökarnas bilder' igen. Där Ni får chansen att synas och visa upp er i sexigt under alt.. naket och kanske få ett Åååhh wow i en kommentar :)

Vad säger ni?

Finns det någon/något par där ute i stugorna som har lite bilder på lager?? Som känner sig modig nog att visa upp sig??


Några !!! har jag dock!

Ansikten kommer inte att visas (dessa klipper/raderar jag bort) och inga extrema närbilder kommer att godkännas!
(Vet sedan tidigare att det finns en del karlar som gärna zoomar in lille petter för att få han ska se ut som STORA petter.. men.. Inga inzoomade ollontoppar denna gång! TACK!)


Låt gärna fantasin leka litet.. (en skymmande hand.. tunt döljande tyg osv)

Skicka bilderna till bubblanbloggen(at)hotmail.com under veckan så skapar vi en intressant Bubblanbloggens venissage tillsammans.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Är detta en blogg som har som delsyfte att se ner på oss män? Ni har ett återkommande nedlåtande beteende mot den manliga skaran, ni proklamerar med stora kukar, hur vi vill dominera och styra den kvinnliga skara etc.. sedan har ni mage att kritisera dem män som skickar in bilder som på något sätt försöker stärka deras redan nedtryckta självförtroende (?).

Jag har fått nog, jag lämnar er och hoppas att andra följer mitt spår. Ert beteende är inte acceptabelt! Stig ner på jorden och se verkligheten!

Fröken H sa...

??

Ursäkta?

Må så vara att vi som skriver i bloggen för närvarande enbart är tjejer och just därför skriver VÅR syn på saker och ting. (men som det tydligt står lite här och där - Bubblanbloggen är öppen för alla som vill tycka till).

Men att vi skriver inlägg i syfte att medvetet dissa män? Knappast!
Vet han vad han pysslar med och har normal humor så spelar knappast kukstorlek eller vad vi skämtar om någon roll..!!

Vad gäller bilderna jag efterfrågade så är jag bara så less på att få 'rakt på bilder'.

Tjejer visar lite hud, lockande, diskret, medans de gånger det tidigare kommit in bilder från killar ( i 90%) så ÄR det inzoomad petter i extrem närbild.

Inget fel i det.. I andra forum.

Nå jaa..
Tråkigt att du inte gillar innehållet i vår blogg 'anonym'.. Men vi kan och vill inte glädja alla..

Kram & trevlig helg /H

~K~ sa...

Kan bara (som kille) instämma i Fröken H:s synpunkt.

Men det har säkert också att göra med självdistans & självironi. Dessutom har vi alla olika humor och uppskattar olika saker (TUR är väl det i och för sig...)

Men därför rackar jag inte heller ner på "Anonym" ovan; vill han inte vara här är det ingen som tvingar honom!

Å andra sidan bör vi nog alla (i hela samhället) ibland fundera över hur man uppfattas i sitt budskap; det en del tycker är roligt blir andra förolämpade av. Tänkvärt.

TinaW sa...

Anonym: Hur många bloggar finns det inte som nedlåtande skriver massa saker om tjejer?

Är det en naken tjej på bild, så har många killar väldigt mycket att kritisera på hennes figur... Jag tror inte jag behöver gå in så mycket på vad och vilka kroppsdelar det mest är frågan om, för det vet säkert de flesta.

Om nu Bubblan skämtar med killar så är det inte av elakhet. Vi tjejer som skriver är inga amasoner som hatar manssläktet, utan älskar män, men tycker att männen också kan få sig en och annan "törn" vad det gäller dem.

Vi gör det hela tiden med glimten i ögat och hoppas att de flesta förstår det.

Sen som Fröken H sa, så är bloggen alltid öppen för alla som vill komma med något inslag, så män är mer än välkomna att skriva här...

//Tina W

Svenne sa...

Min älskade tjejer! Den där anonym! Han kan slänga sig i väggen, tycker jag.
Ni är bäst, punkt slut.

Mr P sa...

Jag kan faktiskt inte förstå hur anonym har kunnat missa att ni älskar män och bra sex, samt att när ni skämtar om oss så är det, precis som TinaW påpekar, "med glimten i ögat". Fortsätt med det ni gör tjejer!

Dessutom anser jag att Fröken H:s estetiska förhållningsregler i detta fall är fullt rimliga. Vem vill egentligen se foto/filmer med i huvudsak makrofotograferade ollontoppar...?

Anonym sa...

Han är ju annonym och han står ju inte upp för sina åsikter. Men intställningen han har så verkar det som att han inte står upp nån stans.
Sussi