»

fredag 22 januari 2010

Det är nästan..

.. så man börjar längta efter sommaren när man ser den här bilden..
Få känna sanden mellan.. tårna.. typ.

Fast det ska ju erkännas.. Kan ju förstå om en och annan läsare kommer på andra tankar när de ser tjejen stå där och puta.. Men efter erfarenhet måste jag säga.. NOT nice att bli påsatt innan man sköljt bort sanden.. nuppa med sandpapper är inte.. trevligt.


Hoppas ni alla får en lugn och inte minst skön helg!
Själv ska fröken snart ställa sig vid spisen och fixa götta. Ska bjuda på middag ikväll, förhoppningsvis med trevlig 'efterrätt' som tack :)

Puss

3 kommentarer:

Svenne sa...

Jag ska också ställa mig vid spisen! Steka potatisbullar till mig och katten, det älskar både hon och jag!
Blir nog glass till efterrätt, det gillar både hon och jag!
Ha en bra kväll och kraaam på dig

Rollo Ek sa...

Ja, vad ska vi säga fröken? nåväl må vi önska dig lycka till, om det skulle behövas. får hoppas att du blir nöjd med din efterrätt:) tror fröken behöver det efter alla motgångar tidigare.

Mr P sa...

Till lykke!

(minns också sedan tidigare att sand inte är din "grej")