»

måndag 25 januari 2010

LEGO kändisar

Är man kändis så kan man få bli LEGO-gubbe.

Se bara här, Madonna, David & Victoria Beckaham. Även Amy Winehouse, The X Factor jurryn - Simon Cowell, Dannii Minogue, Cheryl Cole, Brad Pitt, Angelina Jolie, Cliff Richard och Louis Walsh har också fått äran att bli LEGO-gubbar

Det var under 2008 som LEGO gjorde en liten specialerie för att fira 30-årsjubileumet av LEGO-figurerna. Tyvärr kom de aldrig ut till leksaksbutikerna för försäljning. Kanske lika bra det, för ingen vet ju hur köparna lekt med dem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som att kändisskapet går lite för långt ibland.Ungarna blir tillräckligt matade med allt sånt iallafall.
Kram / Grållan

Svenne sa...

Håller med Grållan!
I min "ungdom" lekte jag mycket med Lego men dagens Lego tycker jag fullständigt har spårat ur.
Men kul att ni tog upp det, väcker lite känslor hos en "gamling" som mig:-)
Kram på er "mina" Girls