»

torsdag 28 januari 2010

Kåt-romantisk

Vetegudarna om jag borde skriva det här.. För jag vet ju hur det varit de senaste månaderna.. Viljan och lusten att skriva försvinner lika snabbt som gele´hallonen i skålen.

Men grejen är att jag har en novell på G..
Räddande ängel heter den och den är fylld av snö, frusna kroppar och en jävligt sexig karl.

Den blir lite mer.. romantisk-kramsjuk och.. trånande än mina tidigare alster..

Så nu håller jag bara tummarna att min inspiration håller i sig så jag kan avsluta den rosa skimmrande storyn innan midsommar!?

............

Hur är det med ERT skrivande då?

Jag har ju ett 'erbjudande' ute på Bubblan..

'Alla författare (nya som gamla uvar) som bjuder på Bubblanexklusiva noveller fram till 14 februari (Alla hjärtans dag) är med och slåss om sköna vibrerande gåvor..'

OBS.. Du ska SKICKA novellen via mailen INTE lägga ut den direkt på Bubblan.. !!

Detta för att jag vill kunna se vilka som är med i 'tävlingen' och dessutom kunna läsa och godkänna novellerna innan de publiceras. Noveller med dåligt språk/stavning och med tvivelaktigt innehåll publiceras inte.. Men ämnet, innehållet och handlingen är annars helt fritt! Tveksam på när, var, hur? Hör då av dig via adressen nedan!

Skicka novellen till fybubblan.nu(at)hotmail.com och skriv med ditt BubblanAlias så din novell hamnar under rätt författare!


Hittills är det bara Ellen-Karin som lockats av novelltävlingen så ni gör det verkligen lätt för mig när priserna ska delas ut ;)

Och nej.. Tävlingen går inte ut på att skriva 'bäst', utan det är inlevelsen och berättarglöden jag är ute efter, få fler av er att upptäcka hur kul det kan vara att skriva ned sina fantasier och samtidigt ha en chans att få en gratis gåva som kan inspirera till fler berättelser.

Hoppas på många fler intresserade

Puss..
H

4 kommentarer:

Momill sa...

Så fröken har en ny novell på gång! Dessutom en som verkar mycket tilltalande! Hoppas inspirationen håller i sig!
Skulle egentligen vilja skicka in ett litet bidrag till tävlingen, men du om någon vet ju hur seg jag är på att skriva... Puss på Föken!

Ellen-Karin sa...

Här går det trögt med skrivandet. Jag har inte en endast novell på gång ens. Men jag har faktiskt skrivit en som jag inte lagt ut än, ännu en fanfic-novell. Det blir lite internt så jag vete katten om jag ska lägga ut den. Dessutom blev den nästan löjligt lång. Jaja, vi får väl se.

Jag är väl annars kluven till om jag tycker att det ska komma in fler bidrag eller inte. ;-)

Svenne sa...

Ellen-Karin ska vinna!
Hon är bäst förutom, ja du vet vem:-)
Kraaam

Lea sa...

Nån gång ska ju vara den första, men vete katten om jag har tid nu att skriva nåt =/