»

tisdag 12 januari 2010

Det är..

.. inte bara i drömmarnas land saker och ting inte blir som man förväntat sig!

............
Själv hade fröken planerat att ligga på operationsbordet just i skrivande stund.
Som jag nämnt tidigare så har jag ju haft ehhh lite komplikationer efter några ingrepp de gjorde i september. Och nu skulle det tillslut fixas till.

Men neeeheeej då. Taggad och 'laddad' så fick jag igår beskedet att allt är framflyttat på obestämd tid då min kropp ännu inte är frisk nog för ingreppet!

Att säga att jag blev förbannad och ledsen är en underdrift! Jag har inte tid med att vänta, jag ska ju börja leva mitt nya liv NU!
Är nu livrädd att allt jag planerat kommer gå åt helvete och jag tillslut står där barskrapad och utan framtid.

Så om jag inte är så trevlig bloggen en stund framåt så vet ni.. (och att skriva snusk till bubblan är bara att glömma!) Jag har fullt upp med att slita mitt hår och försöka finna NÅGOT fast under fötterna!

/ H

7 kommentarer:

Messiah sa...

Vad tråkigt.. Krya på dig!

Fröken H sa...

Tack Messiah! Försöker!

Hans sa...

Många långa krya på dig kramar !
Hoppas du snart blir bättre ... ser fram emot många långa sköna berättelser med dina sköna fantasier.

Svenne sa...

Tänker på dig min vän och hoppas att allt löser sig till slut!
Kraaam

Anonym sa...

Lägg dina krafter på att bli frisk o kry, inte på Bubblan, även om vi saknar dig.Viktigast är att du blir bra!
Kramar/Grållan

Fröken H sa...

Grållan.. tack, men det är svårt att släppa i tanken. Vet att jag knappast kan göra alla nöjda och att jag inte ska behöva känna mig 'tvingad' till något då Bubblan faktiskt är en gratistjänst.
Men jaa.. Är rädd att besökarna lessnar när det inte händer nåt från mina pekisar typ..

Nå jaa.. jag biter ihop och hoppas att allt blir bra.. tillslut.

Dessutom har jag ju 'fångat' väldigt många sköna författare som sprutar ur sig alster..
Så jaa.. ska försöka lägga mina krafter IRL.

Kram

Jesper sa...

Trist med bakslaget :( Hoppas du kryar på dig och lycka till med dina planer för 2010!!!