»

tisdag 12 januari 2010

Jag ska sluta se på tv

Vilken natt det varit!
Som jag skrivit tidigare så tar ju hjärnan upp saker under dagarna som den sedan blandar och pytsar ut under nattens timmar.. som drömmar.. Ibland trevliga, men ibland väldigt konstiga. Denna natt var inget undantag.



Det började med en het dröm om en för mig okänd man, så sexig och med blick så brännande het att jag slutade andas varje gång han såg på mig.. purrr...

Vi hann (tyvärr) inte ha sex i drömmen men kittlande beröringar och blickar som längtade....Det var SÅÅÅÅ härligt! Allt var så osande perfekt! Vi kom tillslut, äntligen allt närmare varandra och började slita i varandras kläder då...

.. 20 ungar, som alla var under 5år(?!) i skrik och bråk åldern, kom och avbröt oss, ropande efter pappa!

Varför, VARFÖR kollade jag in 'familjen annorlunda' på tv i går? Fan!
............ / H

Inga kommentarer: