»

onsdag 6 januari 2010

Varför Stay-ups är bättre...

OK en del säger att strumpbyxor är så praktiskt att ha på sig. Vi Wampisar föredrar stay-ups. Vi kan i alla fall komma på 5 saker som gör det valet betydligt bättre:

1. Spetskanten är väldigt sexig
2. Tillgängligheten, dvs man har ingen "byxa" som är i vägen.
3. Känslan av att smeka en blank, sval yta och sedan nå fram till bar, varm hud.
4. Synkontrasten mellan strumpans yta och den bara huden.
5. Medvetenheten, Ofta så finns det ju en medvetenhet när man använder stayups/strumpor som gör tjejerna känner sig sexigare och sådant lyser ju igenom...








Har du problem att de inte sitter uppe?
Se då till att aldrig smörja in benen med något innan du använder dem. Blir annars beläggningar på silikonbanden o de halkar ned. Tvätta dem också efter varje dag o skulle nu oturen vara framme att de glider, så är nödlösningen lite hårspray på låren!

3 kommentarer:

Ellen-Karin sa...

Strumpbyxor suger. Är man lång – som jag – går det aldrig att hitta strumpbyxor som passar, är min erfarenhet. Jag föredrar dock strumpor och strumpebandshållare före stayups.

Jenita sa...

Jag har faktiskt problem med att få stay ups att stanna uppe.. tack för tipsen!

Strumpebandshållare känns lite lite "säkrare" dock för min del.

Robban sa...

Strumpbyxor suger INTE!!dom finns i alla tänkbara storlekar,det handlar bara om att köpa kvalitetstrumpor och INTE en billig 3-pack från ica,dom suger:)