»

onsdag 6 januari 2010

Gapa och svälj..

Jag håller den stadigt i handen, studerar den noga innan jag slickar mig längtande om läpparna..

Sakta för jag den mot min mun, låter tungspetsen sakta glida ut och fukta huvudet innan jag drar mig tillbaka och suckar av njutning.

Tar ett djupt andetag och för den åter mot min mun, särar sakta på läpparna och låter huvudet glida in.
Tungan fladdrar över den lena ytan och jag stönar och njuter.

Låter den glida längre in innan jag drar den ur min mun.. Om och om igen tills jag inte kan hålla mig längre.
Med ett fast grepp om skaftet för jag åter läpparna runt den innan jag låter mina tänder sakta glida in..

Mmmm.. Min snögubbsklubba har just blivit halshuggen..

1 kommentar:

Svenne sa...

Ha ha, den var bra!
Det slutet hade man ju inte förväntat sig. Men är man en "gottegris" så är man:-)
Kraaam