»

onsdag 11 november 2009

Ångade lill-Lördag

Ångan slår emot mig, jag hör dig säga med låg röst

- Kom in.. Stäng dörren!

Det är nästan helt mörkt i bastun. Glöden från aggregatet är den enda ljuskällan förutom det lilla ljus som slinker in i glipan under dörren. Jag går försiktigt framåt tills jag känner den nedre laven mot mina knän, då sträcker jag fram en hand och du greppar den snabbt. Jag anar genast att dina ögon redan har vant sig vid mörkret och att du ser mig tydligt där jag står, naken och med vattnet från duschen rinnande från mitt hår, droppandes ned över min kropp.

Jag känner hur du drar mig mot dig och plötsligt känner jag ditt ena ben snudda vid min arm. Jag förstår att du sitter på den övre laven med benen brett särade och med fötterna på den nedre.

Jag ler och släpper din hand och låter därefter min glida längs ditt lätt håriga ben. Jag känner hur varm du blivit och hur du börjat svettats i den fuktiga värmen. Jag klämmer till lite hårdare med mina fingrar när min hand börjat närma mig ditt ena lår och jag hör dig svära till.. Mitt leende blir bredare och jag flyttar mig så att jag står mellan dina ben. Mina ögon har nu börjat vänja sig och jag kan nu ana dig där du sitter, bakåtlutad mot väggen. Din ena hand ligger nu avslappnad bredvid dig på laven hållandes om din öl, men det är den andra som fångar min blick.

Rakt framför mig sitter du och greppar om din kuk, jag ser rörelserna du gör när du sakta drar handens fingrar över den lena och nu spända huden. Jag kommer på mig själv att svälja hårt. Du vet vad jag älskar att se dig så här. Naken och inbjudande.

När jag sedan omedvetet slickar mig om munnen hör jag ditt låga skratt som sänder rysningar efter min ryggrad

- Är du sugen H? Vill du smaka på mig?

Du vet mycket väl att jag inte vill något hellre. Men på ren trots skakar jag på huvudet och greppar flaskan med cider jag har i min hand och tar en klunk. Medveten om att din blick ser på min mun som nu omsluter flaskan låter jag några droppar glida ur min mun och vidare ned över min haka, känslan av de kalla dropparna som sedan rinner över mitt bröst får mig att flämta till

- Åhh..

Du ler mot mig och lutar dig sedan framåt och låter din unga glida mellan mina bröst, slickar upp de söta droppar som letat sig dit. Jag känner hur din tunga är sval mot huden och flämtar till. Din tunga letar sig sedan mot min ena bröstvårta. Jag sätter då min hand under bröstet och styr det mot din mun. När dina läppar omsluter den känsliga knoppen blundar jag och bara njuter.

Jag fumlar med handen som håller i flaskan, ställer den tillslut ifrån mig på laven bredvid dig innan jag greppar mitt andra bröst och viskar

- Det här vill också känna din tunga!

Jag hör hur du stönar till och sedan greppar om dem med dina båda stora händer och pressar dem hårt samman så du nästan kan ta in de båda styva bröstvårtorna i munnen samtidigt.

Din mun nafsar och suger så skönt och jag grepar om dina knän och drar dem vidare isär så jag kan kliva närmare inpå. Känslan av din mun mot mig får mig att börja skruva på mig och jag drar mig sakta bakåt och ser upp på dig. Du har åter lutat dig bakåt och sitter nu med ett litet leende på läpparna och ser på mig där jag står

- Vad vill du H?

Jag svarar inte utan kliver snabbt över den lägre laven med mitt ena ben och sedan det andra så jag nu står tätt, tätt inpå. Jag låter min blick glida retfullt upp över din kropp. Ser hur din mage reser sig för varje andetag, hur en svettdroppe glider från ditt bröst och ned mot din navel. Jag sänker mig ned och lutar mig fram. Med min blick fångad i din sträcker jag ut min tunga och låter den fånga upp den salta droppen. Jag låter tungan fortsätta uppåt, känner hur sältan från din hud sticker mig på tungspetsen.

Dina ögon smalnar när jag närmar mig din ena bröstvårta, jag vet att de är så känsliga. Men jag vill bara smaka ..känna hur den reser sig mot min tunga. Så jag låter min tungspets snabbt strykas över den, känner hur du rycker till och hör dig åter svåra till lågt som till hot

- Du!..

Jag fnissar till men gör dig till viljes och låter i stället min mun börja pussa sig upp mot din hals. När jag känner din lätta skäggstubb mot läpparna stannar jag till och viskar lågt

- Slappna bara av och njut gubben.

Sedan låter jag min mun åter leta sig nedåt, när jag känner håret i den lilla strängen under din navel mot läpparna stannar jag till och drar in ett darrigt andetag. Jag låter min ena hand ta munnens plats, jag stryker den sakta fram och tillbaka med mjuka rörelser genom dina lockar innan jag sakta sänker mig ned så jag blir sittandes mellan dina ben.

Jag fortsätter att stryka med handen över din mage medan jag med den andra handen motar bort dina fingrar som du fortfarande håller runt din kuk. Du släpper den genast och lägger istället din hand på min axel, kramar lätt, visar att jag är mer än välkommen.

Efter att jag lutat mina underarmar som stöd mot dina lår lutar jag mig sakta fram och låter mina läppar nudda vid toppen på kuken. Jag känner hur lent ollonet är när jag nu låter det glida fram och tillbaka över mina stängda läppar. Jag sträcker ut tungan, fuktar upp läpparna samtidigt som jag snuddar lätt på toppen, känner sältan från dig, svett och upphetsning. Du stönar till och pressar på med din hand på min axel.

Jag drar in ett djupt andetag innan jag så öppnar min mun och låter dig glida in.

Till ljudet av ett långdraget stön från dig låter jag min mun ta in så mycket jag klarar innan jag drar mig sakta bakåt igen. Jag suger inte utan låter den enbart blötas upp av min saliv. När den är helt ute ur min mun tar jag in den igen, men den här gången glider den lätt och jag suger till, känner hur du spänner kroppen och möter min mun med dina höfter. Jag pressar på med mina armar på dina lår, vill hålla dig kvar, inte låta dig styra. Det är jag som leker här!

Du frustar till och jag ler, älskar att få dig i underläge. Jag låter min hand som ligger om roten på kuken glida upp och möta min mun. Jag skruvar lätt med fingrarna på det vis jag vet att du gillar. Hör hur du flämtar efter luft i den nu så heta bastun

- Ååhh.. Jaaa.. Snabbare!

Jag låter fingrarna arbeta upp och ned bestämt och snabbt, medan jag drar bort mitt huvud och ser på dig. Du stirrar ned mot mig med glansiga ögon och med dina läppar lätt åtskilda.

Jag slickar mig åter provocerande om läpparna innan jag lyfter upp din kuk mot din mage. Jag ser hur du spärrar upp dina ögon ytterligare och känner sedan hur du spänner kroppen. Du anar vad jag är på väg att göra, och du älskar det.

Jag sänker mig ned ytterligare och sträcker sedan ut min tunga. Jag känner nu undersidan av din pung mot tungspetsen, dina kulor pressas mot min näsa, de är svala trots värmen i rummet. Jag låter sedan tungan glida ut och bli bred och avslappnad. Sedan med en väldigt långsam rörelse drar jag min våta tunga över den känsliga huden på din pung, över roten och upp längs skaftet. Jag hör hur du suger in luft, hur du behöver syre.

När min tunga möter mina fingrar drar jag undan dem så min tunga kan fortsätta sin färd upp till toppen på ollonet som jag sedan snabbt tar in i munnen och suger in långt.

Jag låter återigen mina fingrar börja runka dig, upp och ned möter de dina höfter som nu juckar och möter min mun.

Jag hör snart dig stöna till
- Jaaa.. Snart.. Snälla på dina bröst..

Jag suger till en sista gång, känner hur smaken av dig blivit starkare, förstår att några droppar redan smitit ur dig. Jag drar mig bakåt och nickar innan jag släpper din kuk och greppar mina båda bröst och inför din blick börjar smeka dem, hårt. Låter fingrarna greppa runt de styva vårtorna, rullar och drar dem mellan fingrarna.

Du greppar genast din kuk och runkar med långa tag, från roten upp till ollonet. Jag ser hur du stirrar på mina fingrar och hur du biter dig själv hårt i underläppen. Jag vänder min blick ned mot din kuk. Den glänser av min saliv och dina fingrar glider lätt och vant över den ådriga huden. Jag hör hur du flämtar till och hur du sedan stelnar till i kroppen medan du med din hand pressar ned på kuken, riktar den mot mig samtidigt som du kramar den hårt nere vid roten. Strax efter både ser och känner jag hur våta sega strängar av din utlösning landar över mina bröst och fingrar. Du stönar till högt när du ser hur din utlösning blandas med svetten på min heta hud.

/
Hrm.. Ja en mysig lill-lördag i repris skedde idag för fröken.. Du då? Vad pysslar Du med denna gråkalla kväll i november?

3 kommentarer:

Svenne sa...

Du är bäst!
Kraaam

Anonym sa...

Jag hade det definitivt inte så härligt!

Nemi sa...

Den var inte dum!