»

torsdag 19 november 2009

Stor kuk

Nu hoppas vi att inga killar som läser Bubblanbloggen blir avis och letar efter andra bloggar. Vi ville egentligen bara ha med en riktigt stor monsterkuk. Inte för att den skulle göra mycket bättre jobb än en mindre, men det är alltid kul att titta på en eller två eller tre...

Om nu inte killen du är ihop med skulle ha en i den här storleken så har vi hört att det finns butiker som säljer dildo och vibrator i liknande storlekar. Kanske bättre att köpa en sån för att testa och leka lite och sen ha killens riktiga att variera med.

7 kommentarer:

Svenne sa...

Min personliga erfarenhet är att lagom är bäst i alla lägen!
Men jag är kanske novisen vid spisen:-)

H sa...

Haft en kille men ett monster där nere.. så stor omkrets att min hand hand inte nådde runt den och lång var den också. Glidmedel var ett måste och det var som att vara oskuld på nytt. Det gick bra och jag tyckte faktiskt det var skönt men oftast var jag öm efteråt så att man var tvungen att sätta sig ned försiktigt, mindre är att föredra tycker jag ;)

Jenita sa...

Nyfiken, ungefär hur stort är det där? Jag och ögonmått .. ;-)

Anonym sa...

Som Svenne sa,tror också att lagom är bäst!
/Grållan

TinaW sa...

På bildtexten stod det 36 - 20 och det kan vara måttet i centimeter. Alltså 36 cm lång och 20 cm i omkrets. Men vi är inte helt säkra!

TinaW sa...

Kollade lite.
Fröken H:s "lilla" favorit Mr Curly är 15 cm i omkrets och 21.6 cm låg och den räcker oftast mer än väl till för att fylla ut alla skrymslen och vrår...

R sa...

jag som pojke känner ju genast att det vore tröttsamt att ha hand om en sån dase hela tiden.. Vart ska man lägga den liksom? Nej, jag är nöjd som det är med mig och min vän.