»

fredag 6 november 2009

'Som en Gremlin' by Mister Bundy


Ingen sexnovell denna gång från Mister Bundy, snarare en situation med lite humor som resultat av sex och kärlek.


Gravida kvinnor är kul. Har Ni sett Gremlins? Det är lite samma sak, häller man vatten på deras kvarn kan de förvandlas till monster. Sen att de kan ha en idiot till man gör ju knappast saken bättre.

En av mina bästa vänner Martin och hans flickvän Mia skulle få barn. Jag där på en fika en gång när hon var höggravid och stämningen var allt annat än lycklig. Martin satt tyst i ena änden av soffan och Mia satt i andra änden med ett stort svart moln ovanför huvudet.
- Vad är det nu för trubbel i paradiset? Frågade jag nyfiket medan Martin skruvade på sig.
- Jo det ska jag tala om för dig, sa Mia, din jäkla polare här vägrar ha sex med mig. Vet du varför? Han tror nämligen att barnet tittar på hans penis och riskerar att få den i huvudet med hjärnskador som följd. Jag går på promenad nu så du kan ju ta och förklara för idioten lite anatomi.

Med en smäll slängde hon igen dörren och lämnade hela problemet i mitt knä. Det tog flera timmar att få Martin att förstå hur dumt hans resonemang var.


Vad kan vi då lära oss av denna historia? Jo, bråka inte med gravida kvinnor och ge dem vad de vill ha oavsett vad du må tro att följderna blir.

2 kommentarer:

MiaJ sa...

hahah!
Får jag kopiera denna texten? Tror min kompis och hennes kille skulle uppskatta den, eftersom dom är gravida. och jag vet exakt hur det är att bo ihop med en gravid, eftersom dom bor i mitt lilla hus på 60 kvm.... inte kul.. :P

Fröken H sa...

Gör det du Mia.. Hoppas dina vänner uppskattar texten ;)