»

tisdag 10 november 2009

Suck

Såå det är en sådan dag idag då allt går åt skogen?

Nå ja inte allt men mycket..

Uppkopplingen på novellsidan suger...
Och en annan sak som gör mig fan så irriterad är att mitt kära dubbelägg inte är dubbelt längre.. snyft!
Det ena har 'dött' och bara ligger där som en trött och stilla.. metallkula..
Ok att jag haft det länge och att det blivit VÄL använt då det verkligen varit en 'handsfree' leksak men ändå.. snyft liksom!

Så vad göra? Åka in till stan och köpa mig ett nytt? Kunde gjort det men icke.

I stället så beställde jag ett gäng nya vibrerande vänner från en grossist (ja jag är reggad företagare ;) så om allt vill sig väl så kommer det snart dyka upp lite olika godsaker på Bubblan som Ni kan gotta er i och kanske finna inspiration hos tillsammans med novellerna.

Mitt mål är att alla ska må bra om ni inte redan gissat det :)
Tryggt, diskret och till Bubblanpris ;)

Sååå av en 'suckig' dag så kanske det blir något bra i slutänden??

ps..
Om du vill tipsa om någon skön leksak som du själv redan testat, eller en 'vän' du länge önskat köpa men hittills inte vågat men nu önskar att fröken 'skaffar hem' så hör av dig. (Använd då gärna detta..)

1 kommentar:

TinaW sa...

OJ!!! Fröken H har lekt sönder sina vibrerande kulor... Den du fixat verkar betydligt bättre. Kanske inte kontrollen ändrar sig när man har den i byxfickan och gör lite som den vill.