»

söndag 15 november 2009

Jäkla skit fan

Ni som följt bubblanbloggen en längre tid, den gamla alltså, har nog inte kunnat undgå att märka att fröken H är ett STORT fan av science fiction!

Jag gillar verkligen rymden, action och bra specialeffekter.. Ok mastodontfilmer med katastroftema funkar de med..

Grejen är ju nu att jag var ett fan av Stargate Atlantis och fick stor sorg när den serien lades ned.. (60% varför jag kollade var ju de snygga Mmmmännen.. :)

Liite glad blev jag dock när de meddelade att en serie som hete Stargate Universe skulle ta dess plats i etern..

Nu har den börjat sändas och jag måste säga att ... Fan vad besviken jag är!
Knappt någon handling, skådespelarna vet knappt hur man agerar och jaa.. ingen snygg man i sikte..

Varför? VARFÖR? Kunde inte den gamla 'besättningen' med Ronon Dex och John Sheppard fått följa med på den nya resan?

Nå jaa..
Litet smakprov på den nya serien Stargate Universe.. Buuuuu...

Inga kommentarer: