»

fredag 6 november 2009

onani - vardagens bästa icebreaker!

Sveriges blivande bästa och yngsta sexolog! Car0 som vi tidigare lånat bloggtexter av, har här skrivit ett inlägg om onani som är värt att läsa - och givetvis testa!
------

Ni vet sånna där dagar som man bara hatar, man har tusen saker att göra och inget blir gjort. Jobb, räkningar, plugg, listor och annat skit bara växer på hög och man är på målsnöret till att bli galen.

Mitt bästa tips - skit i allt för en stund och onanera!

Ge dig själv 5-120 min (ja, inte vet jag hur lång tid ni tar på er att komma!), stäng ute världen och onanera loss! Ja, självklart kan det vara svårt att släppa hela världen, men jag lovar att den inte kommer krascha bara för att du tar en onanipaus! Och jag lovar att efteråt kommer du må så mycket bättre och redo att ta tag i alla tusen saker!

En enda orgasm gör allt detta: släpper loss en massa bra hormoner i kroppen som gör oss lugna, harmoniska, snyggare, piggare, mer energifyllda och vackrare!

Värt att testa iaf en gång va?! ;)


Du hittar hennes blogg på http://car0.blogg.se/

1 kommentar:

Mr P sa...

Jobb, räkningar och plugg som du nämner kan såklart lätt skapa ångest. Och onani och en orgasm är ju just det - ångestdämpande.