»

fredag 13 november 2009

Facebook

Är ni med där?

fröken har alltid sagt ALDRIG..
Jag har inte tid, glömmer att logga in och vara social..

Men för någon månad sedan så skapade jag mig ett konto efter en viss vän gjort mig nyfiken.
Nyfikenheten höll i sig en vecka eller knappt det och loggar nu bara in för att neka nya vänner ;)

MEN.. igår så fick jag en länk skickad till mig, en av alla dessa test de har där på facebook. Detta hette - Får du ligga i helgen?

Spännande värre.. host
Min väninna fick fina 98%.. kul för henne!
Jag fick 1%!!

1%???

Vet ni var det värsta är?
Jag tror fanimig att Facebook blivit synsk!
Snyft!

7 kommentarer:

MiaJ sa...

Det har man haft länge.
Och lider med dig fröken H över att du inte får sex i helgen, men det är bara ut och ragga upp någon villig på stan :)

Mr P sa...

En kvinna som skapat en sådan här härlig blogg tror jag inte ens i helvetet kan hamna så lågt som på 1%-nivån... Det vet du såklart om H! ...eller vad säger ni Vampyrellagirls?!

Fröken H sa...

Alla har vi våra stunder av 'avhållsamhet'.. frivilligt eller ej är frågan..

:o

R sa...

Vill bara uppdatera lite... Min Nexus gyro har nu, efter lite mankemang kommit! Den kom i ett paket ihop med "stroke 29" i går. Nexusen ser oroväckande grov ut, men jag återkommer med recension både på den och stroke 29 framöver. För det vill ni väl eller? ;)

Fröknarna sa...

KAN DU HOPPA UPP OCH SÄTTARE PÅ ATT VI VILL :)

R sa...

haha! Lovar att det kommer. Ska bara provköra ordentligt först.

Svenne sa...

Finns andra nöjen:-)
Kraaam