»

måndag 16 november 2009

kvinnors sexfantasier...

Du har säkert minst en och de flesta av oss har det också. Vi pratar om sexfantasier. Den där lilla tanken som då och då kommer upp och gör att vi blir lite kåtare, men ändå behöver vi aldrig göra det i verkligheten eller ens berätta det för någon. De flesta bevarar den för sig själv och här är några av danska ExtraBladets kvinnliga läsare som i en artikel berättat vad de egentligen aldrig säger till någon annan.

Kanske en och annan Bubblanförfattare. Ny som gammal, får en idé att skriva en novell, när du läst alla tjejers hemligheter.

Anna, 21: Hantverkarsex
Min kille som är hantverkare, arbetar i en firma där de flesta är snygga, stora, maskulina män. I firmakällaren har de fixat till en relaxavdelning med soffor, bar och jättestor platt-TV. Där sitter de tillsammans och har lite afterwork på fredagarna. Min fantasi går ut på att jag är där i källaren med alla männen. Tänker på allt som de tillsammans gör med mig, för att tillfredsställa mina behov. Sen går jag med min kille hem till oss. Det är min fräckaste fantasi.

Tina, 42: En främling på tåget
Jag sitter på tåget på väg till Köpenhamn. Plötsligt sätter sig en snygg kille bredvid mig. Han tittar på mig, då jag uppenbart visar det han gärna vill se. Eftersom vi är ensamma i vagnen så börjar han att röra mig. Först låter han ett finger glida ner över mitt ena bröst och innan han nått bröstvårtan, flyttar han fingret till mitt andra bröst. Nu rör han bröstvårtan och det tänder mig.

Han tar min hand och placerar den på bulan i sin byxgren. Jag klämmer lite och han stönar och hjälper mig att få fram kuken. Snart kysser han mig överallt och en hand kommer under min kjol. Han märker att jag är ganska våt och gnider min klitoris. Det tar inte lång stund innan jag kommer. Vi går gemensamt till toaletten och kan absolut inte styra våra lustar.

Kirsten, 46: Fyra älskare på middag
Jag bjuder in mina fyra älskare på middag. De tror var och en att de bara blir helt allena med mig. Peter är den förste som kommer. Vi tar ett glas vin och efter tio minuter kommer Jan. När han kommer in i rummet, så blir det lite spänd stämning, men jag låter som om det skulle vara det mest naturliga att båda två är här. Claus och Per kommer strax efter.

Atmosfären är mycket spänd. Var och en vet att jag har en fantasi att älska med flera män samtidigt. Det pirrar i hela min kropp och jag vet inte vad som kommer att hända. Jag tror att alla fyra männen känner likadant.

Vi äter och jag flörtar med alla. Efter lite mer vin är stämningen på topp och alla slappnar av. Efter middagen går jag in i sovrummet och klär av mig. Står bara i BH, stringtrosor, stay-ups och högklackat. Jag går tillbaks till matrummet. Släcker ljuset så enbart alla stearinljusen lyser. Det blir helt tyst och jag lägger mig på rygg över matbordet och säger att nu är deserten serverad.

Peter börjar att smeka min kropp och de andra gör fort lika dant. Jag är vild av upphetsning att ligga där och bli rörd av fyra par händer. Claus sätter en ögonbindel på mig. De slickar och smeker överallt. Plötsligt lyfter de mig och bär in mig till sängen. Liggande på rygg känner jag kukar och händer över hela mig samtidigt som någon knullar mig med en dildo. Jag kommer i en enorm sprutorgasm.

Skovtrolden, 18: Hårt i skogen
Jag har en tid haft en sexfantasi att jag skulle gå omkring i en skog, där min älskling kommer ifatt mig. Jag gör motstånd och springer från honom. Han följer efter mig och försöker fånga mig. När han äntligen hinner ifatt, så släpar han mig till ett träd, där han drar av mig alla kläderna och tar mig hårt mot stammen.

Pussicat, 39: Hemligt solariesex
Jag tycker det skulle vara så syndigt fräckt att älska i ett solarium. Bara ligga där när det är kallt ute och känna värmen. Då kommer det en främling som drar av mig bikinin och lägger sig bredvid mig. Hans hand smeker mig från brösten ner mot magen. Han märker att jag blivit våt. Nyper mina bröstvårtor med sina läppar och trevar vilt med händerna över min fitta. Han kysser mig ned över magen och slickar mig. Jag blir helt vild av det. Vi lämnar bädden och jag lutar mig över solariet så han kan ta mig bakifrån. Han knullar mig hårt. Vi hör hur dörrarna till de andra solarierummen öppnas och stängs. De gör att vi blir ännu kåtare att veta att andra är i närheten.

Jag sätter mig på huk och suger av honom. Jag märker hur han njuter av det och kysser honom på magen upp mot halsen. Slickar han hals. Han stönar mig i örat, då han lyfter mig upp och ränner sin kuk i mig. Vi försöker vara tysta för att inte bli påkomna och det tänder oss ännu mer.

Charlotte, 43: Bunden och tagen
Ända sedan jag var liten har jag velat bli bunden. Mina fantasier går ofta ut på att bli inlåst och utnyttjad, ja nästan våldtagen. Det kan vara ett fängelse, där jag endast blir frisläppt då jag tillfredsställt en massa män och fångvaktarna fungerar som hallickar. Jag kan vara bunden och ha en ögonbindel. Bli tagen i en stupstock, gynstol, gunga eller något liknande. Helt försvarslös med andra som bestämmer vad de vill göra med mig.

Julie 24: Hård sex med pojkvän
Jag fantiserar aldrig om sex med någon annan än min älskling. Jag är säkert en fantasimonogam. Inga speciella fantasier eller händelser. Bara att ha sex med honom- Sån där vild, svettig sex då man älskar som djur. När jag fantiserar blir det som en film av det vi redan gjort och kommer det upp i en sorts repris. När vi älskar fokuserar jag vad som händer här och nu. Noterar vad han gör med min kropp och tittar på honom, under tiden som mina fantasier blir något som sätter igång mig. Alltså jag tänker på sex med honom och det leder till att jag kastar mig över honom.

Susanne, 47: Truckersex
Jag är heltänd på att bli "våldtagen" av flera män ute i det fria. Tanken att min bil "strejkar" till exempel på en rastplats och jag står där och tittar hjälplöst ner i motorn på min bil. Medveten om att det sitter lastbilschaufförer och dricker kaffe på fiket 50 meter därifrån, kåtar upp mig som bara den.

Jag skäms inte för att spela på mina kvinnliga sidor i min fantasi. Tanken att det kommer en stor trucker och erbjuder sin hjälp. Lutar sig över mig, när jag står där framåtböjd över motorrummet och han pressar sitt underliv mot min bak och jag blir knäsvag. Han finner inte "felet" på min bil utan ber en annan trucker som kommer om hjälp.

Det blir så att fyra stora truckers fixar både mig och bilen. Jag ligger i gräskanten tätt bredvid bilen och får känna deras kukar i alla mina hål. Kanske en och annan åskådare ser oss hålla på. Den fantasin MÅSTE jag uppleva. Det brinner i min kropp av längtan att få uppleva det.

E, 20: Förbjudet i bilen
Jag lockas av det förbjudna. Därför är min fräckaste fantasi att ha sex i bilen, på bio, en park eller någon annanstans där man lätt kan bli upptäckt. Jag vill gärna ha lite hårdare sex. En dask på ändan och hårt tagen bakifrån, medan han håller mig fast.

Skulle vara så fräckt om han utnyttjade mig, på en plats där han håller mig hårt fast och knullar mig bakifrån, som på bio eller i bilen.

LM, 30: Han utpressar mig
Jag får ett brev utan avsändare med adress, datum, plats där jag skall möta någon. Kommer på utsatt tid till ett hotell. Är väldigt nervös. Hotellrummet är fullt med stearinljus - champagne, sushi och en lapp med texten,

Vänta -ät din sushi och drick din champagne.

Plötsligt tränger han sig in i rummet. Säger inte ett ord - Kommer fram till mig. Kysser mig. Klär av mig. Säger fortfarande inget.

Puttar ned mig på sängen. Kysser mina bröst. Leker med dem. Sakta trycker han sin kuk i mig utan att säga något eller släppa min blick. Han tar tag i mig och lyfter mig från sängen. Bort till det stora panoramafönstret, så hela stan kan se oss. Jag böjer mig framåt. Mina händer mot bordet. Resolut och utan förvarning trycker han in kuken i min ända. Det gör ont! Svider. Jag skriker! Han slutar inte. Tar hårt om mina höfter. Trycker sin kuk ända in. Det svartnar för ögonen. Min hjärna kopplas bort. "Hårdare, hårdare," jämrar jag mig. Han drar sig så långt ut, att bara ollonet är i mig. Tar ett kraftigt tag om min höft och börjar fort och hårt knulla mig i baken. Jag kommer skrikande, jämrande, gråtande, rister i hela kroppen. Han tar tar och håller mig i nacken och benen. Rycker och hulkar helt tillfreds framför panoramafönstret.

M, 51: Mittpunkten på middagen
Min man bad mig ordna en födelsedagsmiddag för sex av hans vänner. Jag skulle klä mig fräckt. Minikjol, höfthållare och genomskinlig blus var allt jag fick ha på mig. Stämningen var redan från början på topp. De hade svårt att hålla sina fingrar från min ända då jag hällde upp deras snapsar.

Lite senare kom en av dem ut till mig i köket. Ställde sig väldigt nära mig. Han var lång och mörk och doftade ljuvligt. Han såg mina bröstvårtor och hur mina blygdläppar svullnade. Han stod så närma så kuken tryckte mot min bak, då jag försökte koncentrera mig på att lägga upp bröd på ett fat. ’Du är möjligtvis inte svartsjuk? Vi har nämligen beställt en överraskning åt din man. Om en halvtimme kommer en strippa o eskortdam, som först klär av sig inför oss alla. Därefter är hon din mans lilla eskortdam i två timmar.’ Jag blir upphetsad av att min man skall få vara med en annan kvinna.

Tjejen från eskortfirman kom och gjorde ett utsökt strippnummer för alla killarna. Innan min man försvann in i sovrummet tillsammans med henne så sa han; 'De närmaste timmarna är allt mitt också ert - ta för er av det som finns.’

Jeg försökte tänka ut vad min man skulle göra med den söta tjejen, när killen som varit med mig i köket började kyssa mig, medan han knäppte upp knapparna i min blus. En av de andra ställde sig bakom mig och drog av mig resten av kläderna. Händer smekte hårt min bak och mina bröst. Då ett finger rörde min klitoris och ett annat fann vägen in till min våta upphetsade fitta, stönade jag ut min första orgasm.

Jag slöt ögonen och lät dem föra mig till soffan, där en av killarna satt beredd att att ta mig. Jag gled villigt ned på hans bultande kuk och red fort till nästa orgasm. En lång kille med ljust hår, tryckte sin kuk mot min mun och jag lekte med tungan runt hans förhud, innan jag långsamt lät mitt saliv rinna nedför skaftet. Märkte hur upphetsad han var när jag omslöt hela kuken och masserade hans pungkulor.

Han jag red, smekte och nöp mina bröst. En tredje körde ett finger upp i min ända. Han försökte sen att även få in sin kuk. Det smärtade lite i början, men sen fick lusten att ha en kuk där mig att få ännu en orgasm. Mina halvkvävda stön dämpades av kuken jag hade i munnen. Jag var i mitten och fick ta emot deras begär och säd. En tanke kom farande, att nu väntade bara de övriga tre på sin tur...

Inga kommentarer: