»

onsdag 11 november 2009

Fittmagnet.


När en kille skaffar sig en läcker bil eller klär sig på ett speciellt sätt för att få kontakt med tjejer, så kan det kallas att han skaffat en fittmagnet eller kukförlängare.

Det är alltså sakerna han äger eller i alla fall låtsas äga som gör att tjejer flockas kring honom, som gör dem till fittmagneter. Kommer ni ihåg filmen "Hundtricket"? Där var det en gullig hund som skulle locka tjejerna till killen.

Är nu vi tjejer så "dumma" att vi går på ett sådant lockbete?
Ordet är fritt, så kommentera och tyck vad du vill...

6 kommentarer:

R sa...

tjejer man vill leva med går inte på sånt tror jag. Dom genomskådar det direkt.

Anonym sa...

japp, kvinnor är exakt så dumma.

Anonym sa...

Jag struntar helt i om killen har bil eller hund eller vad det kan tänkas vara,försöker han "stila",har det motsatt verkan på mig.
Det viktiga är ju hur killen ÄR!
/ Grållan

MiaJ sa...

Asså, det är inte för sakerna man vill ha någon.. MEN jag märkte att jag lättare kunde ta kontakt med en kille om han hade en hund

coke sa...

Yes, tjejer ni är så dumma. Ni vill kanske inte tro det men det är ni. Inte för att män är bättre men ändå.

Svenne sa...

Håller med dig Grållan!
Kram på dig!