»

onsdag 29 december 2010

64 dagar

Det är många som läser vad som skrivs på Bubblanbloggen. När vi skrev om manlig kyskhet så fick vi först kontakt med en kille som vi intervjuade. Nu har en annan kille kommit med sin lilla berättelse om hur det är att vara inlåst i en kyskhetsbur.

Läs och kom gärna med en eller annan kommentar, vad du anser om denna lek med kyskhetsburar.

xxXXXxx

Jag har varit intresserad och fascinerad av just kyskhetslekar under ganska många år, men det var först när jag flyttade till en annan stad (för ca. 1,5 år sedan) som jag verkligen vågade slå slag i saken och inhandla ett kyskhetsbälte.

Jag beställde först ett CB2000, och blev kär i det direkt. Dock märkte jag ganska snabbt att det var svårt att bära under längre perioder, då det gav mig ganska så jobbiga skavsår.

Istället inhandlade jag ett kyskhetsbälte som heter Birdlocked (för mer info: www.birdlocked.com).




Detta bälte är gjort av kirurgiskt silikon, och till skillnad från CBXXXX-modellerna är det bara i en del. Man trär in pungen genom ringen. I ringen är sedan buren fäst, så man trär den över sin kuk. I själva buren går där ett spänne som man trär på undersidan av ringen och runt, för att till sist låsas fast med ett hänglås på ovansidan av ringen. Det sitter tight och bra och väldigt svårt att ta sig loss (har aldrig lyckats då jag är rädd att skada mina kulor).

Jag har ingen flickvän eller Dominant partner som håller nycklarna åt mig eller använder mig för sina egna nöjen. Självfallet hade jag velat ha det, men det är tyvärr svårt att hitta. Istället hålla jag mig inlåst helt på egen hand.

Jag försöker se till så att nycklarna är så svåråtkomliga hela tiden, så att man inte får ett infall och lätt låser upp. Jag försöker hela tiden flytta fram mina gränser hur länge jag kan gå inlåst. För närvarande är mitt rekord 64 dagar, dvs jag var inlåst 64 dagar i sträck utan någon orgasm eller annan stimulering. Mitt nästa mål är 180 dagar, vilket jag hoppas kunna uppnå mellan 1 juli och 31 december 2011.

Jag blir väldigt lätt frustrerad efter bara ett par dagar inlåst. Det blir svårt att sova, man vaknar ett par gånger per natt. På morgonen är man nästan olidligt kåt, något som håller i sig större delen av dagen. Värst är det när man inte är aktiv eller har något att göra. Då är det lätt att man sitter och trissar upp sig själv vilket gör det än mer frustrerande.

Jag blir också väldigt känslig för saker och ting. Man nästan böjer sig så fort en kvinna närmar sig. Är inte så svårövertalad. Och när en väldoftande kvinna går förbi... Då blir man nästan svimfärdig.

Jag har inte haft sex på ungefär ett år, mer än någon enstaka gång då man givit oralsex (men av uppenbara skäl inte kunnat göra så mycket mer).

Jag kan räkna min orgasmer under år 2010 på mina 10 fingrar. Men jag klagar inte! Det skulle väl då vara att jag vill dela mina upplevelser med en kvinna, men så länge jag inte har någon att dela det med, får jag nöja mig med det jag har.

Mr Cage

5 kommentarer:

Fröken H sa...

Fascinerande att läsa och skitkul att du ville bjuda till!

Tycker det är så jäkla kul att få inblick i andras liv och fantasier.. även om jag personligen inte håller med/bifaller/eggas av alla detaljer i andras fantasier så ger det en otrolig inblick av vad andra 'Svenssons' pysslar med i sina hålor..

Hoppas fler vill bjuda till!

Tack igen Mr Cage och jag håller verkligen tummarna att du finner en partner med samma intresse under 2011, en som kan hålla din nyckel väl gömd och borta från dina klåfingriga fingrar! :)
Kram H

Mr Cage sa...

Tack för att jag fick dela med mig av min berättelse! :)

Gott nytt år!

elin sa...

jag hade velat att han jag träffar skulle haft på sig en sådan! Jag försökte slingra in ämnet genom att berätta om de jag läst om här och visade bloggen men tyvärr visade han inget intresse ='( men kanske nån gånga så får jag kanske min fantasi uppfylld!

//Elin

TinaW sa...

Elin: Det kan nog ta sin tid att övertyga honom om fördelarna att inte själv kunna leka med bihanget då han vill.
Kanske du sådde ett frö o han efter ett tag kommer på att det kanske inte var så dum idé från din sida.
Vi håller tummarna o ser fram emot en rapport från dig! :)

elin sa...

hoppas på de bästa iaf =P meen de kommer nog att ta låång tid tills dess, om jag får min vilja igenom.

//Elin