»

söndag 5 december 2010

Jul 2010 - Glöggafton av Hannes II

Det var med en svag känsla av olust som jag ringde på Lovisas ytterdörr! Hon hade tjatat på mig i en vecka om att jag skulle komma på hennes glöggafton. Jag hade slingrat mig för Lovisas förslag så mycket jag kunde men till slut så jag kände att jag inte riktigt hade några bra argument utan jag kapitulerade motvilligt.
- Välkommen! Sa Lovisa glatt när hon öppnade dörren.

Kramen jag fick var varm och hård och hon drog in mig i sin lilla hall. Jag kunde höra att det var fler i lägenheten vilket fick mig att känna mig lite bättre till mods. Vi hade småstrulat lite under terminen som varit, inget allvarligt utan bara lite hångel på dansgolvet, men det kändes inte rätt. Jag kunde inte sätta tummen på vad jag hade Lovisa! Hon gled mellan fingrarna som en hal ål och då struntade jag hellre i det hela än att jag riskerad att bli sårad.

Lovisa presenterade mig glatt för alla de andra gästerna varav jag bara kände igen Malin sedan tidigare. Tacksamt slog jag mig ner bredvid Malin och hon log mot mig. Min känsla av olust stärktes bara ju längre kvällen gick för Lovisa flörtade med allt och alla vilket bara bekräftade min känsla: vi hörde inte ihop!
Glöggen var stark och i kombination med den tryckande värmen som bildades i Lovisas lilla etta så började jag att känna mig dåsig och slö. När gästerna började lämna lägenheten så hängde jag inte först med i vad som hände. Men när jag som en av de sista själv skulle gå så drog Lovisa mig i armen.

- Kan du inte stanna kvar ett tag? Frågade hon.
- Varför då? Frågade jag.
- Jag vill att du stannar i natt, sa Lovisa när hon dragit igen dörren och vi var ensamma.
Glöggen och värmen fick min hjärna att kännas seg som knäck och jag hade svårt att sortera mina tankar.
- Du Hannes! Sa hon, - jag vet att du är en snäll kille och jag vill inte såra dig men vi kan faktiskt ha sex med varandra utan att bli ett par.
- Nä.., började jag.
- Du får göra vad du vill med mig, lockade hon.

Glöggen, den vackra kvinnan framför mig och hennes lockande erbjudande sopade undan all osäkerhet och jag kapitulerade villkorslöst när lusten bubblade upp inom mig. Mot bättre vetande så följde jag med den leendes Lovisa till hennes säng!

Lovisa var lång och smal. Egentligen lite för smal för min smak men hon utnyttjade sina resurser på ett mycket effektivt sätt och den tunna turkosa toppen hon bar framhävde hennes små toppiga bröst på ett mycket sympatiskt sätt. Den lilla korta svarta kjolen gick knappt nedanför hennes rumpa och fick hennes redan långa ben att se ännu längre ut.
Hennes axellånga svarta hår matchade den svarta glasögonbågen som vilade på hennes lilla nätta näsa. För första gången så såg jag att hennes ögon hade en djupa blåa nyans och de var lite blanka och simmiga.

- Hur du vill, sa hon igen samtidigt som hon började att knäppa upp mitt bälte.
Jag skakade till av upphetsning när hon greppade mig och mjukt började smeka min lem samtidigt som hon masserade min pung. Utlösningen låg inte långt borta när hon lite retsamt lät tungspetsen glida runt mitt ollon för att sedan låta mig försvinna in i hennes heta våta mun.
Hon avbröt precis i rätt ögonblick och hon flinade lite retsamt mot mig när jag suckade besviket. Villigt gjorde jag henne till viljes när hon drog i mig samtidigt som hon la sig tillrätta på rygg i sängen. Hennes våta kön lyste inbjudande mot mig mellan hennes långa särade ben och hon suckade tungt när jag glupskt lät tungan glida ner mellan hennes kladdiga blygdläppar.

- Hur vill du ha mig! Sa hon efter att ha dragit upp mig till sig.
- På alla fyra, sa jag generat.
- En liten bakis, fnissade hon, - men först..
Hon plockade upp en kondomförpackning ur sängbordet.
- Better safe than sorry, sa hon samtidigt som hon rullade på skyddet.

Utsikten över Lovisa där hon stod på alla fyra framför mig gav mig nästan tunnelseende av upphetsning. Hennes smala midja framhävde hennes mjukt rundade rumpa och när hon svankade djupt mot mig så förstärktes intrycket ännu mer. Jag var så kåt att jag nästan mådde illa när jag greppade hennes höft och mjukt gled in i henne.
I långa långsamma kladdiga rörelser gled jag in och ut ur henne när jag lutade mig fram över Lovisa och greppade hennes bröst. Bröstvårtorna var hårda mot mina handflator och Lovisa pressade sig hårdare mot mig.
- Du får, sa hon.
- Vad då?
- Ta mig där du vill!

Långsamt gled jag ur henne för att sätta ollonet mot hennes anus. Jag kunde se hur hon spände kroppen när jag började pressa på och jag kunde känna trycket mot min lem innan motståndet gav vika och jag gled in i henne. Jag upplevde ett ögonblick av overklighet där Lovisas hårt kramande stjärt blandades med synintrycket av min lem i henne. Jag kunde känna hur hon smekte sig själv medan jag själv målmedvetet arbetade mig allt närmare min egen utlösning. Min utlösning kom som en explosion samtidigt som Lovisas kropp började skaka och kränga nedanför mig.

Sömnen trängde sig på där jag låg bredvid en tungt sovandes Lovisa. Att ha sex utan att vara tillsammans. Skulle det fungera? Jag hade ingen aning men jag orkade inte bry mig utan föll till sömns bredvid den varma kvinnokroppen den andra advent efter en glöggafton jag aldrig skulle glömma.

/ Hannes II

4 kommentarer:

Svenne sa...

Jättebra skrivet!!!

Jesper sa...

Bravo Hannes!! Välskrivet, som alltid :)

Hannes II sa...

Det här var ju en trevlig repris! En känga för att jag varit lite inaktiv på bubblan eller?

Fröken H sa...

haha.. nejdå grabben. Bra alster ska visas och inte ligga bortglömda i den gamla julkalendern.. så är det bara.

Men.. om du skulle få en liten booost att skriva nytt så tror jag ingen klagar :)

Kram på dig!
/ H