»

torsdag 30 december 2010

Schhuuu!


När kyparen gav sig bort med deras beställning vände sig mannen mot fröken, log ett snett leende och frågade med låg röst
- Är jag som du trodde?


Fröken såg honom djupt i ögonen medan hon skakade på huvudet.
Mannens leende började försvinna men kom fram tusenfalt när fröken sedan mumlande sa
- Bättre!

Till svar placerade mannen sin hand över frökens på den vita duken. Chocken av deras första hudkontakt, värmen från hans fingrar brände mot hennes hud, skickade signaler genom hennes kropp, signaler som när de nådde hennes huvud fick henne att flämta till och slicka sig om läpparna i risk för uttorkning.

- Vad vill du äta?
Fröken svarade inte och mannens blick lämnade inte för en sekund hennes tungspets som sakta gled över underläppen, fuktade den så den glänste i skenet från ljuset på bordet .

- Vill du äta?
Mannens röst var hes och undermeningen i det han sa fick fröken att flämta till och snabbt resa sig från bordet.

....

Tystnad! Trumvirvel! .. Fröken sitter och skriver!

Japp.. Hon skriver på sin första erotiska novell på över 15 månader!



Ärligt vet jag inte om jag fortfarande 'kan', om jag har det som behövs för att skriva på ett sätt som kan få er (och era hormoner) att reagera. Men håll för guds skull en tumme.. OM denna novell blir läsvärd och klar!? så kanske det tyder på att den förbaskade skrivkrampen äntligen börjar släppa.. och det vore ju på tiden!


Om ni som hittar hit aldrig läst något av fröken snusk tidigare kan ni kika in min Bubbla.. Där finner ni förutom Frökens 130+ alster MÄNGDER av andra noveller som kanske kan inspirera!

/ H

5 kommentarer:

TinaW sa...

Give me more! ;)
Klicka naglarna så det känns ömma framåt natten. SKRIIIIV för jag vet att du kan.

Elin sa...

åh jag älskar att läsa erotik noveller! Har köpt flera med bekännelser o berättelser <3 längtar efter att få läsa fler!

TinaW sa...

Elin: In på www.bubblan.nu och bli medlem. Helt gratis o då har du över 800 noveller. Lär räcka en stund in på nya året...

Momill sa...

Jag viskar: ja! ja! ja! Fröken är i skrivartillstånd!
Om det fortsätter som den början vi kisande fick provläsa kommer det utan tvekan att bli bra!

*Tassar smygande ut och lämnar fröken ostörd*

Elin sa...

okej tack TinaW =)