»

torsdag 30 december 2010

När vi ändå snackar bröst

Nedan en liten repris från gammelbloggen.. Bröst som lockar?

:)


När någon säger orden- sandstrand, blondin och siliconbröst i samma mening så får man säkert upp bilder i huvudet..
(Yppiga Pamela Anderson som springer i slowmotion? Svenska synden Silverstedt som slänger med håret och putar med läpparna..)


Kvinnan på bilden stämmer också in på beskrivningen, men ändå inte på något vis :)

Finn fem fel typ :)






Ps.. nån mer än jag som tycker hon liknar Anna Anka?

4 kommentarer:

Elin sa...

jag tänkte precis samma sak! Haha de ser verkligen ut som anna anka!

Momill sa...

Den där är verkligen grose! Senast jag såg den kände jag inte till Anka, men nu ser man ju tydligt likheten!

Froken H sa...

Inte vacker nope. och något som skrämmer mig extra.. kolla in hennes händer! *ryser*

Svenne sa...

Jag ser bara ett fel!!! Gubben till höger:-)
Anna Anka, vem är det? En fråga från novisen vid spisen:-)